NOD rond 15 december of 20 december

Oh ik durf echt nog niets te kopen hoor Liekez.... had ik wel al mijn baby-uitzet bij elkaar gehad het afgelopen jaar ;-)
 
@Mausch, ja, ik herken dat wel....
   Dan hou ik mezelf ook wel voor dat ik moet wachten omdat ik als ik   
   straks echt zwanger ben dan niks meer kan kopen.
   Vorige week een hoes gekocht voor mijn voedingskussen hahaha
   Was nu in de aanbieding voor maar €3, kon ik dus niet laten liggen...

 
Zozo! Al heel wat berichtjes verder!
@junibaby12 — wat goed dat je wacht! Ik wil ook zo lang mogelijke wachten. Vind het heel moeilijk, maar moet het van mezelf volhouden.
@liekez en @danielle q-m hebben jullie al een idee wanneer jullie willen testen?
ik vind het moeilijk om te bepalen wanneer! Zoals eerder al beschreven mijn NOD is op de 15e of de 20ste. Lastige is ook nog dat we dit weekend op vriendenweekend gaan en 1 van de stellen dit weekend gaat vertellen dat ze zwanger zijn. 
Voor hun fijn in de derde keer raak. Alleen wij zitten in ronde 17 dus komt soms best wel hard aan. En dat ik dan ga twijfelen wanneer ik wil en moet gaan testen. 
Ga denk ik gewoon voor Save! 20ste indien nodig! Dan voelt het misschien op het weekend ook niet zo rot.
dames! Ga duimen, nog paar nachtjes wachten?
 
Ik ben van plan om te wachten tot ik ongesteld wordt... als dit nog niet gebeurt is voor 27 december ga ik testen. Dan zou het toch lang genoeg de tijd moeten hebben gehad toch? 
Ik duim voor je WTB! 
 
Terug
Bovenaan