NOD rond 16 Jan, wie ook?

Hoi hoi,

vandaag dag 50!, best een hele prestatie zo zonder positieve test
Nog 6 dagen afwachten en dan hoop ik (als die RD niet toch nog de hoek om komen springen> surprise ) wat meer zekerheid te krijgen.
Nu ik dit weet kan ik er wel wat makkelijker mee omgaan, het wachten heeft een doel en je kan iig aftellen!
Begin alleen wel allerlei scenario's te bedenken?!
Er moet toch een rede zijn waarom ik niet ongi wordt...
Heb nog steeds behoorlijk veel afscheiding, maar hoor en lees dat dit een positief iets kan zijn!
Heb sinds gister een raar niet echt heel pijnlijk maar vreemd gevoel net boven mijn schaambeen in mijn onderbuik?
Hierdoor denk ik dat er echt wel iets anders is of gaande is in mijn lichaam?
Maar ben een beetje bang voor wat het kan zijn als ik niet zwanger blijk te zijn?!
Nu nog maar even niet aan denken ... maar dat is zooooooo moeilijk!
Vooral nu ik nog thuis aan het uitzieken ben, maar ja, ik slaap overdag wel lekker veel dus de tijd vliegt gelukkig voorbij!  
Lekker samen met  de hond op bed of op de bank
Over de hond gesproken, je gaat je wel vanalles indenken hè...
Al een aantal dagen heb ik het gevoel dat de hond heel aanhankelijk is naar mij toe en ze wil de hele tijd  aan m'n buik  en tussen mijn benen ruiken  
Mijn vriend viel het gister ook zelfs op en zei; ,, nou, volgens die hond is er ook iets gaande daar?!"

Nou, het is weer een heel verhaal geworden!
Hoop dat alles goed gaat met je Zaz en natuurlijk ook met alle anderen
Tot snel maar weer ...

Groetjesss en liefs xxx, Ashley.

Haha je bent je humor niet verloren dus.
Begin er nu ook maar een lolletje van te maken.
Tja wat moet je anders.
Soms lees ik van die stukjes van mensen die net 2 dagen overtijd zijn, oooh wat lijkt me dat heeeerlijk.
Ik reken nu nergens meer op.
Zie wel hoe t komt of niet.
Laat ome dokter nu eerst maar eens een kijkje nemen.
Die heeft er in ieder geval meer verstand van dan ik zelf.
Snap helemaal nix meer van mezelf dus hij mag t zeggen!!

Tot op heden hier dus ook niets, maar dat was denk ik alwel duidelijk .

x mamaloe

Idd ik reken in principe ook maar nergens op, hoop alleen wel op wat duidelijkheid!
Zat me net ineens te bedenken (sorry, misschien beetje blonde vraag, wat ik uiteraard ook ben dus vind het zelf niet zo'n hele domme vraag hihihi)  moet m'n ochtendurine brengen, maar hoe lang is dat "houdbaar/bruikbaar"???
Ik moet meestal rond een uur of zes mijn bed uit om te plassen...
Als ik het plasje van later opvang is dat niet echt meer mijn 1e ochtendurine
Ach ... maandag ... wat duurt het nog lang

Hoi Ashley,

Ik zie het echt positief voor je in !!!
Die pijnen boven je schaambeen heb ik ook al een tijdje en dat schijnt normaal te zijn.
Ik denk zelf dat je gewoon een hele lange cyclus heb en laat daarin zwanger ben geworden.
Misschien duurt het daarom langer voordat het hormoon in je urine zit.
Ga je wel nog testen voor maandag (want ik begrijp dat je maandagnaar de HA gaat)?
En over die ochtendurine ik moest urine meenemen wat niet ouder dan een hafl uur was.
En vanmorgen is moeder voor moeders geweest en ook voor hun mocht het niet ouder dan een half uur zijn. Dus...... dat wordt om 6 uur als je gaat plassen nog 2 glazen water erachteraan naar binnen werken dan moet je wel weer plassen voordat je er heen moet.
Nou heel veel succes!!!!!!

groetjes Francis

Hoi allemaal,

Nou, Ashley, bij mij ook nog steeds niks. Wil eigenlijk morgen de HA bellen, maar zie er ook een beetje tegenop. Ik probeer me met andere dingen bezig te houden, maar merk dat het toch wel in mijn hoofd zit. En dan inderdaad vooral die onzekerheid. Zit me inmiddels ook af te vragen of je ook een ongi kan overslaan. Weet een van jullie dat?
En over die ochtendurine: gaat het er niet vooral om dat het de ochtendurine is? Anders misschien een idee om nog even de assistente te bellen en na te vragen. Zou ook zonde zijn als ze er niks mee kunnen toch?

groetjes,
Zaz

hoi,

even over de ochtend urine. moeders voor moeders is bij mij geweest en er niks over gezegt dat de urine niet meer als een half uur oud mag zijn.

Ik was om 7:30 uit bed en om 9:30 hebbem moeders voor moeders een test gedaan.En gewoon vet positief.

Ik denk als je veel water drinkt om sóchtens voor de tweede keer te plassen dat je urine dan niet meer geconsentreerd is. Dan kun je beter je urine even laten staan. En moeders voor moeders komen je urine ook ophalen en dan is je urine niet binnen een half uur verwerkt. Dat duurd neem ik aan ook even voor je urine bij het lab is om de hormonen eruit te halen. En ze kunnen danook nog genoeg hormonen vinden.

Maar je kunt het altijd even aan de ha vragen als je twijfelt.

veel liefs cares

Hallo dames,

en weer een dag dichter bij maandag
Heb net ff heerlijk gerelaxed, maskertje op en lekker languit op de bank gelegen.
Dat doet een mens goed!
Morgen weer werken, dus vandaag nog even rustig aan.
Heb mezelf ook voorgenomen om deze week zelf geen test meer te doen.
Maar of ik dat vol ga houden? Dat weet ik nog niet
Aan de ene kant heb ik zoiets van ,, als ik zelf positief test, dan hoef ik in principe niet naar de huisarts", maar als de uitslag weer negatief is ga ik me waarschijnlijk weer steeds meer zorgen maken over waarom dat zo is?!
Ik weet niet hoe dit met jullie is, maar als ik die berichtjes lees over cyclussen van een aantal maanden en vrouwen die ongi's overslaan dan begin ik toch wel onzeker te worden...
Hoop echt niet (sorry voor degene waarbij dit wel het geval is, kan me voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn ) dat dat nu bij mij het geval is?!
Die onzekerheid al die tijd lijkt me echt verschrikkelijk!
Gelukkig heb ik nu nog hoop dat het dit keer wel is gelukt en dat ik dat maandag van mijn huisarts te horen krijg.
Dan zijn de berichtjes zoals die van jou Francis, wel erg fijn om te lezen!
Jij ziet het volgens mij nog positiever in dan ik zelf doe
Vind het iig erg fijn om jullie berichtjes te lezen iedere dag  
Op maar weer naar de volgende dag dichter bij!

Groetjesss en veel liefs xxx, Ashley.

Terug
Bovenaan