A
Anoniem
Guest
Hoi hoi,
vandaag dag 50!, best een hele prestatie zo zonder positieve test
Nog 6 dagen afwachten en dan hoop ik (als die RD niet toch nog de hoek om komen springen> surprise ) wat meer zekerheid te krijgen.
Nu ik dit weet kan ik er wel wat makkelijker mee omgaan, het wachten heeft een doel en je kan iig aftellen!
Begin alleen wel allerlei scenario's te bedenken?!
Er moet toch een rede zijn waarom ik niet ongi wordt...
Heb nog steeds behoorlijk veel afscheiding, maar hoor en lees dat dit een positief iets kan zijn!
Heb sinds gister een raar niet echt heel pijnlijk maar vreemd gevoel net boven mijn schaambeen in mijn onderbuik?
Hierdoor denk ik dat er echt wel iets anders is of gaande is in mijn lichaam?
Maar ben een beetje bang voor wat het kan zijn als ik niet zwanger blijk te zijn?!
Nu nog maar even niet aan denken ... maar dat is zooooooo moeilijk!
Vooral nu ik nog thuis aan het uitzieken ben, maar ja, ik slaap overdag wel lekker veel dus de tijd vliegt gelukkig voorbij!
Lekker samen met de hond op bed of op de bank
Over de hond gesproken, je gaat je wel vanalles indenken hè...
Al een aantal dagen heb ik het gevoel dat de hond heel aanhankelijk is naar mij toe en ze wil de hele tijd aan m'n buik en tussen mijn benen ruiken
Mijn vriend viel het gister ook zelfs op en zei; ,, nou, volgens die hond is er ook iets gaande daar?!"
Nou, het is weer een heel verhaal geworden!
Hoop dat alles goed gaat met je Zaz en natuurlijk ook met alle anderen
Tot snel maar weer ...
Groetjesss en liefs xxx, Ashley.
vandaag dag 50!, best een hele prestatie zo zonder positieve test
Nog 6 dagen afwachten en dan hoop ik (als die RD niet toch nog de hoek om komen springen> surprise ) wat meer zekerheid te krijgen.
Nu ik dit weet kan ik er wel wat makkelijker mee omgaan, het wachten heeft een doel en je kan iig aftellen!
Begin alleen wel allerlei scenario's te bedenken?!
Er moet toch een rede zijn waarom ik niet ongi wordt...
Heb nog steeds behoorlijk veel afscheiding, maar hoor en lees dat dit een positief iets kan zijn!
Heb sinds gister een raar niet echt heel pijnlijk maar vreemd gevoel net boven mijn schaambeen in mijn onderbuik?
Hierdoor denk ik dat er echt wel iets anders is of gaande is in mijn lichaam?
Maar ben een beetje bang voor wat het kan zijn als ik niet zwanger blijk te zijn?!
Nu nog maar even niet aan denken ... maar dat is zooooooo moeilijk!
Vooral nu ik nog thuis aan het uitzieken ben, maar ja, ik slaap overdag wel lekker veel dus de tijd vliegt gelukkig voorbij!
Lekker samen met de hond op bed of op de bank
Over de hond gesproken, je gaat je wel vanalles indenken hè...
Al een aantal dagen heb ik het gevoel dat de hond heel aanhankelijk is naar mij toe en ze wil de hele tijd aan m'n buik en tussen mijn benen ruiken
Mijn vriend viel het gister ook zelfs op en zei; ,, nou, volgens die hond is er ook iets gaande daar?!"
Nou, het is weer een heel verhaal geworden!
Hoop dat alles goed gaat met je Zaz en natuurlijk ook met alle anderen
Tot snel maar weer ...
Groetjesss en liefs xxx, Ashley.