NOD rond 16 Jan, wie ook?

Hallo dames,

Hier ook eentje op het wachtbankje tot de 16e!
Hebben jullie ook van die rode wangen en het heel erg warm met pijnlijke borsten en steken in de buik? Ik heb deze klachten bijna een week nu en denk de ene keer, dit moet wel raak zijn en het andere  moment denk ik het  zal wel weer niet. Om gek van te worden!  We wachten wat af met elkaar. Heb deze klachten niet eerder gehad, dus..... wie weet. Ik hoop er maar niet te veel op. Wij zijn bezig voor het 1e kindje en jullie?
Ben benieuwd hoe het jullie verloopt. Houden jullie me op de hoogte?

Succes allemaal en ik zal voor ons allemaal duimen!

groetjes,
Hunternl

Hallo,

we zijn weer terug op het thuisfront
Het weekendje was heerlijk!!!
Heb vanaf zaterdag wat buikkrampen en dacht daardoor dat die RD  al zouden komen. (ben meteen nog maar ff het suptropisch zwemparadijs ingedoken , want hou er niet van om te zwammen als ik ongi ben)
Maar ze zijn er op dit moment nog niet, dus ik heb de hoop nog niet opgegeven!
De laatste paar maanden ben ik precies op mijn verwachtte nod ongi geworden, dus helaas moet ik iig nog 1 dag wachten.
Gister heb ik (sinds lange tijd) een migraine aanval gehad.
Kon het niet helpen, maar dacht zelfs dat dat er misschien mee te maken zou kunnen hebben
Weet iemand van jullie misschien of je als je wel zwanger bent ook ongikrampen kan hebben?
Of is dat gewoon altijd een voorbode voor de RD ?
Mijn vriend en ik hebben afgesproken om min. 5 dagen na mijn nod pas te testen, hoewel we dit in de beginfase hadden besloten omdat dan je cyclus zo kan verschillen qua lengte.
Als ik nu al 1 dag overtijd ben heb ik wel veel moeite met het wachten met testen!
Vooral ook omdat mijn cyclus de laatste paar maanden zo regelmatig was en dan verwacht je dat deze keer natuurlijk ook weer.

Nou, om een lang verhaal kort te maken hihihi, hier dus nog geen RD
Hoe zit het bij jullie???

Groetjesss, Ashley.

Wat spannend allemaal weer!!! Ik houd jullie in de gaten, als jullie dat niet erg vinden...

Wil je niet ontmoedigen, maar ben ook steeds heel regelmatig en de afgelopen keer een ongi gevoel en nu had ik hier ergens gelezen dat je misschien wel zwanger kon zijn, werd ik een dag te vroeg, nou ja!!! (en maar 3 daagjes, dat was wel fijn) Ik zat in ieder geval niet in onzekerheid, mijn lichaam was heel duidelijk, haha!  
Toch hoop voor mij en vele anderen  dat het raak is!!!  

Liefs Lientje

Hoi Ashley,
Wil je geen valse hoop geven, maar ik voelde ook twee dagen voor mijn NOD echte ongi krampen, dus ging er helemaal van uit dat het niet raak was. Toch heb ik op mijn NOD een test gedaan en... Positief! Het kan dus wel, heb inmiddels meer gelezen dat je gewoon ongi krampen kunt voelen.
Succes allemaal!
xx daantje

Hoi Ashley,

Ik heb vandaag ook migraine-achtige hoofdpijn en woensdag mijn NOD. Het was ook al in me opgekomen dat het er miss iets mee te maken zou hebben. Maar kan natuurlijk ook met honderd andere dingen te maken hebben. Leuk om iedereen zo te volgen. Ben heel nieuwsgierig!

groetjes,
Zaz

hoi dames
ik heb woensdag mijn nod
ik had bij ons in het dorp bij drogist een romed prenany testen gekocht was nu 2halen 1 betalen
kon niet meer wachten en heb net getest en zie duidelijk een lichte streep
maar heb net gelezen dat ze niet betrouwbaar zijn weet iemand hier iets van?
groetjes maaike

hoi, ik heb woensdag mijn NOD, spannend!
Ik weet wel dat ik bij mijn vorige twee zw.schappen erge ongi-krampen heb gehad rond NOD, dus dat hoort er zeker bij, het was zelfs veel erger dan normaal.
we wachten af...

Hoi dames,

Ik heb ook deze week nod. Ik had zo uitgerekend dat het vandaag zou zijn, ik zit nu op dag 29, maar mijn langste cyclus duurde 32 dagen dus het zou ook nog kunnen dat ik vrijdag nod heb... lastig als je het niet weet!

Ik ben er wel super chagrijnig van. Echt gewoon kwaad eigenlijk! Ik denk op het feit dat ik de controle niet heb. Netjes in de vruchtbare dagen geklust (gelukkig wel met plezier) en nu maar hopen dat het raak is. Ik heb vanmiddag getest, maar die was negatief. Wat mijn boosheid alleen maar verergerde. Ik WIL gewoon zwanger worden, en waarom lukt het dan niet? Ik heb sterk het gevoel dat ik wel ongesteld zal worden een dezer dagen.
Dit is de negende ronde voor ons eerste kindje. Ik had het hele proces best wel losgelaten, maar vanaf vandaag is de "stress" in alle hevigheid teruggekomen.

Zucht, wat moet ik hier nou mee.

Terug
Bovenaan