NOD rond 16 Jan, wie ook?

Hallo iedereen die nog in spanning afwacht,

mijnRD zijn in alle hevigheid losgebarsten dus weer niet gelukt op naar ronde 10. oktober baby.
had geen andere verschijnselen wel pijnlijke borsten maar die heb ik elke maans voor de nod.

wie weet, ben wel een beetjes moedeloos zoals elke maand als mijn rd er zijn. maar gaat wel weer over. ik zal jullie verhalen volgen want zolang  de rd`s  er nog niet zijn, is er nog hoop.

groetjes en suc-6 allemaal

Hoi Ashley,

De symptonen die jij heb wat betreft de volle blaas en die steken heb ik ook.
Alleen ik dacht dat vandaag mijn  nod was alleen ga ik nu twijfelen.
Omdat het voor mij allemaal de eerste keer is en onwijs zenuwachtig ben heb ik vanmorgen een test van de kruidvat gedaan. En helaas negatief.  
Ik weet nu niet of dat nu kan komen omdat mijn nod misschien pas later is of dat ik gewoon ongi moet worden. MIsschien ben ik gewoon weer te ongeduldig.
Ik weet niet of het kan dat ik dan toch zwanger ben?
Ook heb ik bijna de hele nacht en dag een misselijk gevoel gehad. Ik hoefde niet echt te spugen maar had wel zo'n gevoel, misschien is dit wel allemaal geestelijk je weet nooit.
Maar ook ik heb krampen en weet nu niet wat het allemaal is!!!
Ik wacht maar weer geduldig af!!!!!
Wat een toestand allemaal ik kan niet meer wachten.

Nog heel veel sterkte met het wachten ik vind het erg knap 5 dagen!!!!!
Ik hoop voor je dat het is gelukt!!!

Groetjes Francis

Ik begin nu ook sterk te twijfelen. Ik dacht dat vandaag mijn nod was, maar nog niks en nu begin ik te twijfelen. Ik had nl een paar dagen na wat ik dacht dat mijn eisprong zou moeten zijn, veel slijm. Toen niet meer zoveel geklust, drie dagen ervoor voor het laatst, dus ik vrees dat de kans zo wel erg klein is. He, wat een onzekerheid! Maar weer verder afwachten.
groetjes,
zaz

Hallo

Ik ben Chantal 22 jaar mama van Zoë 8mnd oud..

Dit word ook onze 1ste ronde weer voor een 2de kindje, ik moet mn ongie krijgen rond eind deze maand, maar heb nu al last van een aantal dingen waar ik ook last van had op het eind van mn 1ste zwangerschap.. maar toen ik zwanger raakte had ik nergens last van behalve dat ik overtijd was.. ze zeggen dat hormonen veranderen, maar ben wel bang dat ik er teveel mee bezig zou zijn..

Heb last van erge zeurende pijn onder in mn rug.. beetje weeeig gevoel.. en niet fijn.. en steken in mn onderbuik.. wie herkent dit wel van een eerdere zwangerschap als symptoon!?

Grtjs Chantal en Zoë !!

Vorig jaar aan het begin van mijn eerste zwangerschap had ik ook al een dag van te voren dat ik eigenlijk ongesteld moest worden een zeurderige pijn in mijn onderbuik. Toen heb ik nog vreselijk zitten huilen bij mijn man dat ik bang was dat het bij ons niet op de normale weg zou kunnen. Die dag erna bleef mijn menstruatie uit, maar pas 2 dagen daarna gaf de test aan dat ik zwanger was.

Ik zit nu ook weer in spanning te wachten, moet het vandaag worden. Wordt het tegenwoordig 's middags dus ik hou het niet meer. Maar ik denk het niet, zou wel erg snel zijn, dit zou mijn derde menstruatie zijn na de bevalling eind oktober.

Succes meiden!!!

Groetjes, Marlise.

Hoi Chantal,

Ik herken dit van twee eerdere zwangerschappen. Nu voor de 3e keer heb ik weer een soort van ongi-krampen, al twee weken.
Vandaag mijn NOD, dus het is wel spannend.
Volgens mij kun je juist als je zwanger ben last hebben van buik-en rugpijn.
Gewoon afwachten is de enige manier
groetjes

Oh ja, hoe is het eigenlijk met je Cares en de anderen die gisteren NOD hadden, al iets gearriveerd. Hopelijk niet.
Hier ook nog niet.
toitoitoi

Terug
Bovenaan