NOD rond 16 Jan, wie ook?

Hee meiden, ik lees dat er de komende dagen weer een aantal van jullie hun nod verwachten.

Ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal zwanger zijn en wens juliie veel succes/sterkte.

Liefs Mickey

Hoi meiden,

Mijn nod is woensdag, hoop ik dan. Dit is voor mij ronde drie voor en tweede kindje. Helaas ben ik eind oktober bevallen van mijn zoontje die drie dagen ervoor gestopt is met leven. Na een zwangerschap van 42 weken. Ik hoop zo graag dat ik snel weer zwanger raak, want ik ben moeder geworden, maar heb lege handen, geen kindje om voor te zorgen. Ik zal een tweede kindje niet als vervanging zien voor Roan, want hij zal altijd mijn eerste mooie kindje zijn.

Succes meiden!!!

Marlise.

Hoi Marlise,

Wat een heftig en triest verhaal, zeg. Ik wens je erg veel sterkte en vind het dapper dat je hier nu alweer bent. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger raakt en er dan ook weer van kunt genieten, hoewel het waarschijnlijk voor jou nooit hetzelfde genieten zal zijn als bij de eerste.
sterkte,

Zaz

Hoi Marlise,

Jeetje ,wat erg voor je zeg.
Ik hoop ook dat je snel weer zwanger bent.

Sterkte en succes

Liefs Mickey

Heb jullie de spanningen nog onder controle??? Ik hoop dat er nog geen enkele RD gearriveerd is!!! Ik duim voor jullie. Liefs Lientje

Hoi Allemaal,

Mijn NOD is de 19de, ben blij dat ik het druk heb deze week  anders ben ik er veel te erg mee bezig en word ik gek van mezelf :( alleen maar surfen op internet naar zwangerschapsverschijnselen haha.

Mijn man en ik hebben een weddenschap. Als ik zwanger ben moet ik trakteren op een kitkat en als ik het niet ben krijg ik een mars. We zitten trouwens in de 2de ronde.

Groetjes uultje

Hallo allemaal,

Nou een dag te vroeg hoor en daar waren ze dan  . Heb deze keer wel erg veel last van mijn buik en voelde me ook erg zwanger, maar ja. Gister even flink gebaald en nu op naar de volgende ronde!  

Hoe is het met iedereen? Vandaag  the big day...... Ik leef met jullie mee en hoop op veel zwangeren deze keer

groetjes en succes met wachten
Hunternl  

Hoi alemaal,

hier zijn de RD  nog! niet gearriveerd.
Maar heb toch op de een of andere manier het gevoel dat dat niet lang meer zal duren?!
Heb behoorlijke ongi krampen...
Gister had ik de hele dag een raar pijnlijk gevoel in mijn onderbuik. (nog niet eerder gehad)
Kan het alleen een beetje beschrijven alsof je blaas constant vol zit??? Vreemd en nogal pijnlijk!
Iemand ervaring/herkenning hiermee?
Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!
Even nog een dikke knuf voor hunternl
Groetjesss, Ashley.

Terug
Bovenaan