NOD rond 17 april

Oke, hier is de mijne.

Ik heb afgelopen maand een miskraam gehad na 6 weken. Nu maar afwachten of mijn cyclus normaal is gebleven. Dat was altijd wel 27/28 dagen.
Ik ben benieuwd of ik nog iets ga voelen de komende dagen. Ik heb al wel een beetje een gespannen buik en denk soms iets te voelen in mijn borsten. Maar misschien zijn het wel hersenspinsels. Tja.............

Hoi Winnie en andere meiden,
Ja het begint inderdaad alweer op te schieten, de kriebels zijn er ook hoor!!!
Heb sinds een paar dagen een zeurend gevoel links van mijn buik, kan een goed teken zijn natuurlijk, heb het nog nooit gehad.Ik heb er stiekum wel een goed gevoel over, maar ook je lichaam kan je voor de gek houden, en je wilt het zo graag......ach jullie weten allemaal wel wat ik bedoel, we moeten toch nog even geduld hebben, hoe moeilijk soms ook.Heeft iemand ook al een goed voorgevoel of misschien al wat tekenen??Ik heb trouwens verder nergens last van.
Nou meiden nog even volhouden!!!!
Gr Kattenkopje

he allemaal

ik heb ook nog helemaal nergens last van ben alleen moe en moet verschrikkelijk vaak naar de wc maar ja dat zegt nog niets natuurlijk maar goed we houden de moed er in nog een week en dan zien we wel.

Gr. en succes allemaal

Hoi!!

Hier nog niets te voelen...
Ik had al geschreven van die rare buikpijn, maar nu gaat mijn temp raar doen.
Ik nam hem af en toe s' avonds op ->36,2 of 36,3
Nu had ik donderdag avond opeens 37,7 en zelfs 38,2.
Hierna is hij 36,6 's ochtends
Weet iemand wat dit allemaal betekend??
Ik had het ook al bij een andere topic neergezet, maar zo lezen meer mensen/vrouwen  het...
Alvast bedankt...
Liefs,

Kiki

Hoi Meiden!

Kiki: ik heb nog nooit mijn temperatuur bijgehouden. Ik weet er dus niet zo veel vanaf. Maar ik neem aan dat je op een redelijk vast tijdstip elke dag moet temperaturen om zo een beeld te krijgen van wisselingen. Ik hoop dat je antwoord krijgt van dames die er verstand van hebben.
Ik heb tot nu toe 4 keer met ovulatietesten gewerkt. Ik heb 3 keer m'n ei gevonden maar deze maand niet. Raar! Misschien heb ik geen eisprong gehad? Het zou ook kunnen zijn dat m'n cyclus korter is deze maand. Dan was ik te laat met testen.

Winnie: Vervelend dat je een miskraam hebt gehad! Dat heb ik eind oktober 2006 gehad. Met 6 weken was het mis. Sindsdien is mijn cyclus wat langer geworden (35, 33, 33). Voorheen was het korter (29, 30 of 31 dagen). Wat grappig trouwens dat jij dezelfde symptomen hebt als ik! Een gespannen buik en soms denk ik wat in m'n borsten te voelen. Maar ik moet zeggen dat me dat na de miskraam al een keer eerder is overkomen en toen werd ik gewoon ongesteld. Dat was een ENORME teleurstelling!! Ik dacht echt dat ik zwanger was. Ik ga dus maar nergens vanuit. Alhoewel ik natuurlijk altijd blijf hopen!

xx
Dile

Hoi meiden,

Bij mij zijn de symptomen hetzelfde gebleven. Nog steeds een gespannen buik en af en toe gevoelige borsten. Maar goed, ik zit 1 week voor de NOD's dus er valt nog niet veel over te zeggen.
Al moet ik zeggen dat ik normaal gesproken voor mij ongesteldheid nergens last van heb. Behalve dan kort vantevoren last van onder in mijn rug.
Tja, Dille, misschien is mijn cyclus ook wel in de war geschopt na de miskraam. Maar afwachten.

Liefs, Winnie.

Hoi Meiden,

Wat waren we weer ver weg gezakt! Weer even ophalen dus. Onze nod komt steeds dichterbij! Hoe is het allemaal met jullie? Al kwaaltjes of helemaal niets?

Ik heb nog steeds een opgeblazen buik en sinds twee dagen ook gevoelige borsten. Normaal heb ik dat alleen 1 of 2 dagen voor m'n ongi en nu dus al ruim een week van tevoren. Spannend! Maar ik ben al vaak genoeg door m'n eigen lichaam om de tuin geleid dus ik ga maar nergens vanuit.
Ik heb alleen mijn ei niet gevonden deze maand met ovu testen. Ik vermoed dus dat ik m'n ei eerder heb gehad dus dat m'n nod ook minimaal 2 dagen eerder is. Maar het kan ook zijn dat m'n ei niet geweest is.

Winnie: het kan inderdaad zijn dat je cyclus wat ontregeld is na de miskraam. Dat was het bij mij wel. Maar ik heb dan ook ruim 2 weken bloedverlies gehad. Ik hoor hier ook van meiden die meteen weer op schema liggen. Of meteen daarna WEER zwanger worden........ Spannend dus! Hoe voel je je?

Ik ben benieuwd hoe het met  iedereen gaat!
xx
Dile

Terug
Bovenaan