NOD rond 19 mei

Vroege testen van action zijn ook prima Bloemz! Testte ik ook positief mee, 2 dagen voor nod. Spannend!
Jammer Kuifje... nog even afwachten dan maar weer...
Iedereen met positieve test, gefeliciteerd! 
 
 
 
JEMIG wat een BERICHTEN! 
Spannend Curvy!! 
@Kuifje, is nog hartstikke vroeg, zegt nog niks!
@BloempjeZ, ik hoop het zo voor je!!! Laat het weten!!
@Fem, gefeliciteerd!
Ik heb nog niet getest, maar als ik zo thuis kom liggen er 12 vroege testen op me te wachten van 2besure :D. Dus morgen kan ik me vast niet bedwingen!!
 
#Cove ik ben zo benieuwd!  Ook die van jou zegt morgen nog niets...maar toch! Wel spannend. ?
Ik ga nu niet meer testen. Ik wacht gewoon de 19e "rustig " af. Ik zie dan wel wat er gebeurt. 
 
Wat een fijne berichten allemaal! 
Ik ga waarschijnlijk door naar de volgende ronde, zou 4 dagen te vroeg zijn maar behoorlijk buikpijn momenteel en wat down there er nu uit komt lijkt toch wel steeds meer op een menstratie.
 
Wat een mooie berichten!! Gefeliciteerd allemaal!!
Voor degenen met een negatieve test: volgende ronde beter!
De dagen kruipen voorbij.. ben echt zoo benieuwd maar ook bang voor een teleurstelling ofzo. Ik heb donderdag een sushi etentje met collega's en zou het toch wel fijn vinden om wat te weten voordat ik aan de rauwe vis ga. Dus toch maar een dagje eerder testen.....tenzij ik niet al eerder ongesteld wordt want heb al sinds dit weekend menstruatiepijn. Hadden/hebben de zwangere meiden dit ook gevoeld?
Ik test altijd met sensitest, heeft hier iemand ervaring mee?
 
@Jorienh,
Ik las inderdaad dat Kruidvat velen goed bevallen. Ik ga ze ook vrijdag bestellen, zodat ik niet te vroeg kan testen haha!
@CoVe, ik laat het zeker weten hoe mijn test uitvalt. Heb allemaal vage klachten... hele zachte en gevoelige tepels (niet pijnlijk), obstipatie en dan opeens diarree en een opgezette onderbuik.... Schoonmoeders viel ook al op dat ik blosjes heb, maar voor hetzelfde heb ik een griep te pakken. Hoe verloopt het bij jou??
@LisaMartine, jammer zeg! Ik hoop dat je meer geluk hebt bij de volgende ronde!!
 
 
@jesca. Ho Ho Ho! Nu negatief testen bij een NOD op 19 mei hoeft nog helemaal niets te betekenen hoor. Zolang er geen menstruatie is, kan het gewoon raak zijn  
Dus hou vooral hoop ladies!
 
 
Terug
Bovenaan