NOD rond 19 mei

Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties!
@Christaaa, ik had ovulatietesten en extra gevoelige zwangerschapstesten online besteld bij 2BeSure. Werken echt super en zijn veeel goedkoper dan al die testen in de winkels! Maarja ik had er dus best veel besteld met de verwachting dat het allemaal nog wel ff zou duren, maar nu hou ik dus waarschijnlijk heel veel over hahaha. Misschien dat ik er straks iemand anders blij mee kan maken, maar dan wacht ik eerste de 12 weken af...
@CoVe ja de gedachte van een tweeling is mijn hoofd ookal gepasseerd vanwege de heftige resultaten op zowel de ovulatietest (misschien dubbele eisprong?) en natuurlijk de vroege zwangerschapstest die al zo duidelijk was! M’n vriend gelooft het nog niet, maarja uiteindelijk zullen we er 5 juni met de eerste echo pas echt achter komen.
 
Hoi dames,
 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik hoop dat jullie lekker kunnen genieten ervan. En voor de rest; hopelijk hebben jullie ook een positieve test in handen!!
Ik heb gisterochtend en vanochtend getest. Ik zit nu twee dagen voor mijn NOD. Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik ervan moet denken. Had van Leidapharm gedaan en je zag echt heel vaag een streepje. Dag erna (gisteren) weer gedaan en die was een tikkeltje lichter dan de tweede test. Ik liet het aan mijn vriend zien, want ik dacht dat ik de streepjes zelf begon te zien! hahahah. Gek genoeg zag hij ze ook heel vaag. Ik ben nu dus helemaal in spanning, maar nu ga ik echt de dagen geduldig afwachten.... Zo moeilijk!!
Ik zag trouwens op forums dat Leipadharm vaak vals positief aangeeft, dus vandaar dat ik er nog best sceptisch over ben...
 
Spanneeeenndddddd
 
heb ook maar gelijk die testen besteld xD wil dus verdomme helemaal niet vroeg testen -_____- maar geod als ie morgen binnen is toch maar doen xD
 
Hoi bloempjez,
uiteraard hoop ik dat het raak is voor je maar spring niet te ver in de lucht met de testen van leidapharm.. ik heb ook een vals positieve test gehad bij dit merk! (2keer!) eerst dacht ik dat het misschien toch raak was geweest omdat ik ongesteld werd maar heb het even uitgetest en een maand later weer gecheckt voor mijn eisprong omdat ik toen gewoon echt niet zwanger kon zijn en ja hoor weer gaf de test positief aan binnen 1 minuut.. ik vind het onbetrouwbare testen! 
Nogmaals ik hoop dat dit bij jou niet het geval is maar denk dat je beter de kruidvat 2v5 kan halen of de action test.. die hebben het altijd goed gedaan bij mij.
 
Ja, hier ook NOD op 17 mei, vandaag een vroege kruitvat test gedaan en die was licht positief, donderdag maar weer tesen.. Ik kan bijna niet wachten!
 
Gr. Fem
 
Terug
Bovenaan