NOD rond 19 mei

@Jesca: ik heb dat ook gehad bij mn eerste zwangerschap. Ik had toen nog een onregelmatige cyclus en wou pas testen na mn langste cyclus. De laatste dagen toen steeds menstruatiegevoel, dus zat te wachten dat t zou beginnen. Uiteindelijk toch getest en hartstikke positief! Was dus het begin van een zwangerschap, groei van de baarmoeder of wat dan ook! Zoontje is nu al weer 7 maanden! ?
 
Net een vroege test gedaan, negatief. Aargh die vroege testen moet je ook gewoon niet doen haha. Vrijdag nog maar een keer als ik nog niet ongesteld ben geworden!
 
Ik zat vanmorgen ook in dubio om een testje te doen, toch maar niet gedaan om teleurstelling te voorkomen.. 
Ga zaterdag pas echt testen als ik zolang geduld heb ? hebben jullie nog tips voor goede zwangerschapstesten? Vind CB te duur.. heb nu van de Etos.?
Ik duim voor iedereen mee voor een positief resultaat. 
 
 
Die van de kruidvat zijn idd goed, maar online bij 2BeSure kun je ook heel goedkoop, hele goede testen kopen. Ze hebben gewone en extra vroege testen. Ook goede ovulatietesten daar trouwens!
 
Ik gebruik ovulatietesten van de action. Prima testen. Als zwangerschapstest gebruik ik die van de kruidvat (2voor5euro)
ik gok dat ik door ga na volgende maand, een dag te vroeg last van bruinverlies 
 
@ Chantal2109 hm hoeft niks te betekenen, heb ik ook paar dagen af en aan gehad, maar geen menstruatie.
Hier zetten de symptomen van gisteren niet door... wat een rommel maand is dit. Ben benieuwd zaterdag... 
 
Terug
Bovenaan