NOD rond 19 mei

Gefeliciteerd Lenaa en curvy!
Curvy, miss een tweeling? Kan een reden zijn voor een snellere opbouw van hormonen! 
Succes iedereen! En welkom nieuwe meiden!
 
Congrats Curvy Girl! Spannende tijd breekt aan :D! Al vind ik de tijd voordat ik zwanger ben misschien wel spannender hahahaha. Fijn dat het lange wachten is beloond!Nou hier vandaag dag 3 overtijd. Niks vanochtend.......... we houden geduld!

@Christaaa ik hoor dat de KV testen goed zijn (2 voor 5) en Clear Blue digital. Een vriendin van mij is nu 8 weken zwanger. Ze testte met andere testen 2 x negatief en met Clear Blue digitaal positief.
 
Hier vier dagen voor NOD negatief getest. 
Mag nu proberen vol te houden tot vrijdag en wil dan een digitale doen. Vanochtend getest met een vroege sensitest
 
Gefeliciteerd Lenaa en Curvygirl ! 
Wat spannend allemaal! Ik durf echt geen vroege test te doen, ben best bang dat ik dan weer teleurgesteld wordt.. dus ga gewoon wachten op mijn NOD.
 
 
Hier nog 2 dagen tot mijn nod. Ik wil ook niet eerder testen om teleurstelling te voorkomen. 1x eerder getest dan nod en toen licht positief gehad echter 3 dagen erna wel ongesteld. 
Hier behoorlijk last van misselijkheid/maagzuur.. en de afscheiding die ik heb is wisselend kwa hoeveelheid maar ziet er helder uit (weet zeker dat me ei geweest is 3 mei knallende positieve ovulatietest)
nog heel even geduld dus..
 
Heb deze ronde geen ovutestjes gebruikt. De vorige ronde was zo dramatisch, streepjes waren er, ging weg, en kwam weer terug?. Ik ga er van uit dat dag 17 mn eisprong zou zijn dus dat is 6 mei. Deze dagen alleen die k*tmenstruatiepijn. Maar ik ga r maar weer van uit dat ik ongesteld word
 
Nou,  ik ben net helaas ongesteld geworden. En dat met 3 dagen overtijd én een regelmatige cyclus. Ik zal mijn eisprong misschien later hebben gehad deze maand ?Nou, wel een teleurstelling maar ook wel blij dat ik duidelijkheid heb. Op naar ronde 4!

En voor de rest die nog in de race zit: succces!! Ik duim met jullie mee!
 
Terug
Bovenaan