NOD rond 19 mei

Hoi hoi mijn nod is 24 mei. Na 1 miskraam bij 7 weken hoop ik ook weer op een roze wolk te komen. Heb al een week last van krampjes en steken in de zijkanten van mijn onderbuik. Ik zag gister ineens aders over mij  Botsten lopen (volgens mij had ik dat nog niet?) maandag de frietoan aangezet en ik ging letterlijk over mijn nek. Nu ook hele dag door rommelen darmen en raar zenuwachtig gevoel in mijn buik. Ben ook erg moe. Maarja ik moet nog zo lang wachten   vOor mijn gevoel dat ik wel denk dat deze "klachten" die ik heb al erg vroeg zijn. Maarja je weet maar nooit. De vorige keer had ik de dag voor dat ik positief testen heel slecht geslapen en dat doe ik nu ook al....
Hopen dat we positieve berichten krijgen van ons allen.... Duimen jullie mee...? 
 
Welkom Daantje, en spannende tijd! Ik ben ook nog helemaal niet ver maar heb ookal diverse klachten, dus het kan al wel heel vroeg! Hoop voor je dat het raak is!
@CoVe, jammer dat het negatief was, maar je hebt nog een kans! Fingers crossed..!
@Christaaa ik had mijn testen ook niet meteen de volgende dag binnen volgens mij, misschien heb je ze morgen binnen.
 
Ik vertrouw die early testen toch niet eigelijk xD
Toen ik zwanger was had ik ook een early tegen aan gegooit was ook neagtief, maar 2 dagen na mn NOD met normale test ookal negatief maar daarna toch echt wel positief
 
Als ik uitga van een normale cyclus zou mijn nod op 19-05 zijn. 
Ik weet dat de kans klein is direct na het stoppen van de pil maar vind het ontzettend spannend of ik ongesteld ga worden.
Sterkte allemaal met wachten!
 
Terug
Bovenaan