NOD rond 19 mei

Ik merk nog wel dingen, maar een stuk minder dan de 2 eerdere keren dat ik zwanger bleek. Nu weet ik dat het voor komt dat symptomen niet bij iedere zwangerschap hetzelfde zijn, maar het is mijn enige houvast, die ervaringen. Nu voelt het niet anders dan andere maanden, en denk ik vooral dat ik pijntjes in mijn hoofd haal om toch dingen te voelen. Maar als ik gewoon helemaal eerlijk tegen mezelf ben voelt het gewoon lang niet zo pijnlijk of gevoelig als de eerdere keren dat ik positief testte.
Ik merk dat ik gemakkelijker een licht misselijk gevoel krijg, en dat mijn borsten licht gevoelig zijn. Ik heb enorm droge ogen en er is nog geen bruine afscheiding gestart wat normaal wel al zou zijn. Dat zijn de dingen die Ik merk. Voorheen werd Ik echt geïrriteerd van de pijn in mijn borsten, dat was zo'n aanwezig symptoom! Ik heb vorige week woensdag duidelijk steken gevoeld en hele actieve darmen, wat daarna steeds lichter werd. Ik bedacht me dat dat een eventuele innesteling zou kunnen zijn geweest. Sinds die woensdag ook het licht misselijk gevoel.
Maar met name omdat de pijn in mijn borsten zoveel minder is, geloof ik het inderdaad niet echt.. :/
Worden jouw symptomen sterker? Ga je voor zaterdag nog testen?
 
Wat onwijs jammer Reina :-( 
@cove ik hoop het onwijs voor je!!
@kuifje ik heb dit keer precies hetzelfde. Her werd heel even een dag minder en nu is het er weer. Al ben ik nu bang dat mn menstruatie er echt aankomt.
Morgenochtend ga ik testen! 1 dag voor NOD met een extragevoelige sensitest. Ben heel benieuwd!!
 
@cove die symptomen zijn ook zo bedrieglijk...mijn vorige rondes had ik wisselend echt het idee zwanger te zijn en was het niet zo en in april had mijn man voedselvergiftiging en deden we het maar 1 keer zo'n 4 dagen voor eisprong en dacht ik dus dat het niks zou zijn en daardoor merkte ik denk ik ook minder van klachten en letten ik er niet echt op.. maar was wel zwanger ;) 
Soms ga je er ook teveel letten ik hoop stiekem ook direct zwanger te zijn en zoek me suf op het internet naar 'bewijs' dat je vruchtbaarder bent na een miskraam... 
Ik zou zo graag eerder willen testen maar ben de vorige keer netjes na NOD gaan testen en ja zwanger maar dan toch na een week een miskraam... En ook al was het kort we waren al zo blij.. 
 
Ja ik weet hoe je je voelt. Bij mij ging het de eerste keer in week 9 mis bij de echo, en vorige maand in week 5 al. Ik testte negatief met vroege testen, en een dag na mijn nod positief.
Echt waar, in die ene week dat ik zwanger was, had ik de kinderkamer al ingericht, hij/zij had al een lijstje met potentiële namen, alle data waarop ik het zou vertellen en echo's etc lagen al vast in mn hoofd etc. Dat gaat zo razendsnel, ik dacht aan niks anders. En ineens, weg. Zo leeg voelt dat. En ik schaamde me ook een beetje, dat ik er al zo mee bezig was terwijl ik nog maar zo vroeg zwanger was. 
Maar dat heb je niet in de hand. We moeten er gewoon op vertrouwen dat het de volgende keer goed gaat. En als het niet deze maand is, dan miss de volgende.. Het hoort er helaas bij. :,(. 
Uiteraard hoop ik dat ik zo'n mooi geval ben van totaal verschillende symptomen bij zwanger haha, en alsnog positief test. Maar, na meer negatieve ervaringen ga je jezelf toch een beetje beschermen. De klap is zo hard als je er vol voor gaat.
Maar, als je nou wel positief test, en alles blijft helemaal goed gaan, dan zijn het ook hele mooie weken om op de roze wolk te zitten. Dus de volgende keer zal mijn gevoel niet anders zijn vrees Ik. :)
 
Oh ik snap je ook hier had ik de afspraken met de verloskundige al gepland.. moeders voor moeders al aangemeld en de dag ervoor een shirtje gemaakt met ik word grote zus voor ons dochtertje.... een half uurtje van te voren nog de dokter gebeld om een afspraak te maken voor bloedprikken omdat ik de ziekte van graves heb en toen moest ik naar de wc... het voordat ik mijn dochtertje van de peuterspeelzaal om moest halen... ik dacht neeeeee. 
Ik voelde toen ook totale paniek erna besefte ik pas hoe we naar deze 2e ukkiepuk verlangde... maar helaas..
En nu dat wachten hè VERSCHRIKKELIJK ?
 
Ik had de dag voor de miskraam inzette nog een test gedaan. Om te zien of de streep nu echt een knaltest zou zijn. Die was al bijna negatief. Toen wist ik het al en kon er ik aan wennen. De volgende nacht is het ingezet en was ik minder in paniek dan als ik plotseling een bloeding zou zien. Ik snap helemaal hoe je je dan voelt.
Ja dan weet je des te meer hoe graag je dit wilt. :)
Ja idd! Ik doe morgen nog een vroege test, bij negatief en nog niet ongesteld vrijdag nog een denk ik, dat is mijn nod. Als hij dan nog negatief is wacht ik mijn menstruatie gewoon af.
 
Terug
Bovenaan