NOD rond 19 mei

@Daantje, mijn NOD is komende vrijdag, maar ik had afgelopen zondag op moederdag al een super duidelijke positieve test.
Ik heb nu vooral veel last van mijn buik, de hele dag opgeblazen, krampen en borrelen... Daarnaast vooral heel moe. Kleinere klachten die ik heb gemerkt was op de dag vd test en dag daarna hele gevoelige tepels en borsten, dit is nu minder. En af en toe last van m’n rug.
 
Klopt hoor! Beide keren dat ik zwanger was bleven vroege testen negatief en testte ik pas een dag na mijn nod positief. Dus ik heb nog hoop! Alleen nauwelijks symptomen meer, en dat is wel ongebruikelijk. Ik merkte eerder heel duidelijk dat ik zwanger was, voor mijn nod. Dus ik ga ervan uit dat ik doorga naar volgende maand! :)
Succes iedereen!
 
Hai! 
Ik kan waarschijnlijk de 23e testen...ik was vorige maand zwanger maar helaas 20 !?april een vroege miskraam gehad.  Na 10 dagen vloeien langzaam weer gestart met ovulatietesten... Nu na ovulatietesten mijn eisprong denk ik rond de 8e ontdekt normaal heb ik een cyclus van 28 dagen dus daarvan uitgaan zou ik de 23e ongesteld moeten worden ( hoop zo van niet)
Dit is voor ons ronde nr 7 en we hebben al een meisje van bijna 4
 
Oh nee Reina! :( :( Balen. 
Welkom KimS! Spannend! Ik ben nu in de eerste ronde na een miskraam, we hebben geen menstruatie afgewacht. Je hoopt zo dat het gewoon gelijk weer raak is.. Mijn NOD is vrijdag maar ik heb nauwelijks symptomen, die ik bij mijn eerdere positieve testen wel echt had. Ik reken er dus op gewoon ongesteld te worden. :(    
 
Superjuffie, hoe gaat het met je? Hoe is het met jouw bruine afscheiding? Nog steeds? Wanneer heb je je eerste echo?
 
@Reina wat balen meid. Vind ik echt he rot voor je. Hoop dat je het snel van je af kunt zetten en met een positieve mindset weer verder kunt gaan hoor.
@Cove heb je er geen vertrouwen (meer) in? Heb je geen menstruatie klachten of geen zwangerschap symptomen meer? Die schijnen sowieso wel op elkaar te lijken.
Ik heb nog steeds erg menstruatie gevoel. Maar deze keer wel echt langer dan normaal.  Het begon al heel vroeg. Zeker een weer voor mn NOD (aanstaande zaterdag) Ik weet ook niet zo goed wat ik daar van moet denken.
 
Terug
Bovenaan