NOD rond 19 mei

CoVe, Kim. Helemaal te volgen wat jullie zeggen over hoe snel je schakelt. Teee jaar geleden dacht ik uberhaupt geen kinderen te willen en nu moet het zo snel mogelijk.... 
Spannend nog voor veel van jullie. Ik duim mee hoor!
 
Jullie verhaal komt me ook zo voor.
Ouders vertellen dat ze voor de 1e x opa en oma worden. Ouders vertellen dat het toch nog niet zo mag zijn. Nadenken hoe je het aan vrienden bekent maakt... Het kamertje in je hoofd al ingericht hebben... Echt vreselijk maargoed het is gelukkig maar goed dat je lichaam er zo goed op reageert door het dan af te stoten... Het was anders ook niet helemaal gezond geweest waarschijnlijk. 
Maarja het wachten nu op een nieuwe roze wolk dat is echt afzien.... En vooral de rust erin proberen te houden is erg belangrijk. Ondertussen zit ik op werk en vrienden alleen maar tussen de zwangeren 1 collega scheelde eigenlijk 3 weken met mij... Dus dat komt wel elke keer hard aan.... :'( verstand op 0 zetten en niet te zeer focussen lukt mij ook niet altijd maar dat moeten we wel proberen! 
 
Ja dat gevoel herken ik ook... toen wij starten voor een 2e heeft er even tijd tussen gezeten  vooral doordat mijn 1e zwangerschap mij veel bekkenklachten bezorgd had en het herstel lang heeft geduurd. Maar toen wij zover waren wil je het ook direct en onze eerste zwangerschap was er in ronde 1(!) Je krijgt dan het advies hier niet weer van uit te gaan maar onbewust doe je dat toch ... En dan blijft de zwangerschap uit en 2 nichtjes van me raken zwanger en zijn nu beide in augustus uitgerekend ?
Het lijkt als of ik dan ineens zoveel zwangere / baby's zie vooral net na de miskraam en dat doet wel zeer.  Ik ben dan bang niet nog eens zwanger te worden..
Mijn hoofd zegt dan ook blij te zijn met ons meisje maar mijn hart verlangd zo naar nog een kindje pfffff
 
Goedemorgen iedereen!
Vandaag is mijn NOD... Heb nu nog geen symptomen en meestal als ik ga menstrueren voel ik dat dagen van te voren, dus ik heb goede hoop.
Nu hopen dat het echt raak is en zondag testen. 
I’ll keep you posted
 
Ik ga door naar volgende maand. Hier is menstruatie door gebroken en hoe...
buikpijn op en top en behoorlijk heftige bloeding meteen..
succes allen, hopelijk mogen jullie wel positief testen.. 
 
Oh bah Chantal wat jammer! (Het kan raak zijn geweest en dan toch afgebroken doordat je nu zo heftig bloedt...)
Spannend Bloempje!!
 
Terug
Bovenaan