NOD rond 19 mei

Hoi Avb89
Ik hoop voor je dat het gauw zover mag zijn zodat je die leuke momenten samen kunt delen met je vriendin! Wie weet is het deze keer al raak ?
 
Dat bedoelde ik idd CoVe 
wow hier echt een heftige ongesteldheid. 2e na mijn miskraam. Het lijkt of ik nog met de nasleep er van tr maken heb. 
Kuijfje, CoVe wat superspannen nog even. Wat zou het fijn zijn!!
 
Bedankt voor jullie lieve berichten! Denk toch wel dat ik ongesteld wordt vandaag. De klachten worden steeds heftiger :-(
Wat balen voor de meiden waar de ongesteldheid toch heeft doorgezet.. echt zo lastig en moedeloos gevoel.
Ik wil vandaag de huisarts bellen om te vragen ons door te verwijzen. Wil graag weten of alles goed werkt bij ons omdat we nu al in ronde 10 zitten, ik 30 ben en echt wel een grote kinderwens heb. Heeft hier iemand ervaring mee?
Ik vind het heel fijn om er met jullie over te kunnen praten..bedankt meiden!! Blijf graag in dit topic, maar een nieuwe vind ik ook goed  hoor.. maakt mij niet uit :)
 
 
 
@KimR lief van je bedankt
@Jesca ik zit ook erg in twijfel mijn spiraal is 22-5-2017 verwijderd heb een korte cyclus zit nu in ronde 13... mijn vriend vind dat we nog geduld moeten hebben omdat je ook niet elke maand precies heb opgelet..
maar ik zelf denk als Mn menstruatie doorbreekt dat ik ga bellen ben 28 en word er echt moedeloos van die terleurstelling. Ben echt nooit overtijd dus Mn cyclus is wel echt stipt tussen de 25-27 dagen.. ovu sticks laten ook duidelijke tot knal lijnen zien dus het moet toch x lukken..
ben zelf wel heel lang aan de anticonceptie geweest al 13 jaar..
 
Goedemorgen dames,
Ook ik kan me helaas aanmelden voor de volgende ronde..
Vanmorgen ongi geworden.. volgende maand weer nieuwe kansen maar merk dat ik er steeds meer mee bezig ben. 
Gisteren geshopt en in mn hoofd er al beetje mee bezig, "zit er nog groei ruimte in mocht het deze keer raak zijn". 
@Jesca nog een spannende dag voor jou dus. 
De andere dames die nog in afwachting zijn van wel of niet menstruatie, ik ga duimen dat het niet komt  
 
 
@Jesca, Shit! Begrijpelijk dat je de h.a. wil bellen. Wat dingen uitzoeken kan geen kwaad, toch? 
Welkom AVB89. Bellen kan altijd toch. Mocht er écht iets aan de hand zijn, heb je in ieder geval nu al aan de bel getrokken. 
@Brilaapje, balen hoor. Ik denk dat veel vrouwen begrijpen met wat je bedoeld ermee bezig zijn. Ik snap het in ieder geval heel goed. Je plant het gewoon in, in je toekomst...Misschien kan dit wel niet in augustus, of dat niet in september...
 
Hi Lieve meiden, Na 6 maanden wachten hebben wij nu eindelijk een positieve test in handen! Onze kleine meid (waar het na één maand al raak was) wordt grote zus!
Voor alle dames die wel ongesteld zijn geworden, heel veel sterkte gewenst, ik weet hoe lastig het is om positief te blijven. Pas de laatste maand kon ik het een beetje loslaten en weer een beetje zin krijgen om het te proberen, dat het geen "moetje" was, zeg maar.
 
 
Terug
Bovenaan