NOD rond 19 mei

Jesca meid, Ik snap je echt heel goed, maar een vroege test is echt niet sluitend. Ik heb 2x positief getest, en beide keren pas 1 dag na mijn nod positief. Vroege testen gaven negatief aan.
Sterker nog, lees even onderstaand stuk: 
https://www.mamasmeisje.com/2017/09/16/de-grote-zwangerschapstesten-test/
 
Sorry Chantal en Christaa, ik sla jullie over. :( Wat balen dat jullie ongesteld zijn geworden. Vervelende teleurstelling iedere keer weer.
Ik verwacht dat ik me bij jullie voeg, op de weg naar volgende maand. Nog geen bruine afscheiding te bekennen, maar mijn buik wordt steeds gevoeliger. Dus volgens mij zit mijn menstruatie er gewoon aan te komen en is hij morgen stipt op tijd. Dat is dan ook wel weer fijn.
 
Balen van de negatieve testen meiden, hopelijk komt daar volgende maand verandering in! ?
@CoVe nog even spannend voor jou! Het kan nog steeds 2 kanten op aangezien je normaal altijd bruine afscheiding zou hebben is er nog wel een kans. Laten we het hopen! 
@bloempjez wat zal jouw dag lang duren..! Nog even, hooguit een paar dagen, en dan weet je het zeker. Ik duim voor je!
@daantje piep en kimr wat naar dat jullie een miskraam mee moesten maken, dat gun je niemand ☹️ Ook voor jullie veel geluk de komende tijd ?
 
@Jesca. Wat vervelend voor je.  Zoals eerder gezegd,  het is een vroege test. Je weet het nooit. Maar ik snap dat je toch hoopt op wat anders. 
Bij mij komen en gaan de klachten. Behalve mn rugpijn. Die houdt grootste gedeelte wel aan. Zal waarschijnlijk elke maand wel zo zijn, alleen nu Let ik er extra op denk ik. Ik heb moeite met niet nogmaals te testen, maar ik ga het volhouden tm zaterdag. ?
 
Enige voordeel is dat we bijna met z’n allen, maar wel samen doorgaan!
Maken we dan een nieuw topic aan of lekker vertrouwd hier blijven hangen?
 
 
We kunnen ook allemaal aansluiten bij het “uitgerekend in januari” topic. Daar lopen we natuurlijk ook allemaal ongeveer gelijk mee. 
 
Curvy, ze bedoelt dat we doorgaan naar volgende maand omdat de meesten niet zwanger zijn of zullen zijn. ;) 
Ik ben nog niet ongesteld Reina, maar als ik het wordt vind ik het ook prima hier te blijven hangen hoor..
 
Hoi hoi lees al even mee maar had nog niet gereageerd.. mijn NOD is 20 mei.ben benieuwd elke dag wel poosje misselijk maar verder niks..heb hoop beetje opgegeven voor deze maand heb verder geen krampen of menstruatie klachten hoor maar wel vanmorgen witte test. Testen zijn nu op haal pas als ik het weekend geen menstruatie zie.
snap jullie gevoel van terleurstelling heel goed had poosje wel verwacht maar zo lang wachten 
ook mijn beste vriendin is zwanger nu 10 weken eerste ronde. Poeh was ff slikken gun haar alles echt waar ma zou zelf ook graag zon wondertje willen krijgen?
zo heel verhaal sorry maar moest er ff uit
 
Terug
Bovenaan