NOD rond 19 mei

Hier nog geen tekenen van menstruatie, maar ook geen positieve test! Dit is me irritant! ;) Doe mij maar gewoon een menstruatie hoor, als ik dan toch niet zwanger ben! :)
Kuifje, hoe is het bij jou?
 
Wat een berichtjes! Heb geprobeerd alles te lezen maar voor ik iemand vergeet; Gefeliciteerd meiden met een positieve test!
Na deze 'half serieuze' eerste poging ben ik ongesteld worden dus ik ga voor NOD 10 juni :) 
 
Vandaag Fem  :) Mijn menstruatie kondigt zich altijd netjes een paar dagen van tevoren aan, met bruine afscheiding. Ook heb ik 'halve' symptomen van zwangerschap, zoals ik ze bij eerdere zwangerschappen ook heb gehad. Maar minder heftig.
Dus, óf ik wordt gewoon ongesteld en daarmee moet mijn lichaam dan gewoon niet te lang wachten, óf ik heb toch mijn eisprong verkeerd gevoeld en vandaag is niet mijn nod. Vorige maand was namelijk een miskraam, dus dan kan het anders zijn hoor ik. :/ Ik voelde hem wel sterk, dus dat zou me toch verbazen. Ik ga er dan ook vanuit dat ik alsnog ongesteld wordt. 
 
@Vonic, het was echt een spannende dag, maar het is nog niet doorgebroken
@Fem, Wauw gefeliciteerd!!
@CoVe, wie weet.... Ik heb ook vaak gelezen dat dames veel later een positieve test hadden. Er is nog hoop
@LisaMartine, jammer zeg! Heel veel succes met de volgende poging!
Bij mij is het nog niet doorgebroken. Ik zit erop te wachten, maar heb geen tekenen. Heb wel wat lichte krampen, ben wat gevoelig voor geurtjes, heb last van mijn darmen en ben wat misselijk. Gek genoeg had ik dit ook altijd voor mijn menstruatie, dus ik heb geen idee haha. Enige verschil is dat ik altijd mega heftige krampen had en die heb ik nu niet.
Ik begin steeds meer hoop te krijgen, maar ik probeer nuchter te blijven anders zal mn teleurstelling wellicht nog groter zijn. Mijn vriend zegt wel aan me te merken dat er iets 'anders' is. Hij zei dat mijn borsten zachter waren en mijn tepels leken groter. Dus wie weet.... Zaterdag de testen binnen en zondag maar testen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet eens meer durf te testen... Straks is 'ie negatief en dan vraag ik me af wat het dan kan zijn, maar goed. Dat zie ik dan wel
Dames, ik wens jullie echt heel veel sterke op deze lange dagen, ik hoop zo dat het jullie gegund is!!!
 
Ons lichaam mag best wel even zeggen; 'Joehoee eisprong is nu' zou ons leven een stuk makkelijker maken hihi sorry flauw.
@ CoVe door de miskraam kan het natuurlijk ook weer wat uit balans zijn en later zijn misschien? Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt!
 
 
Terug
Bovenaan