NOD rond 19 mei

Ook vanmorgen was mijn vroege test negatief. Ik stop er even mee, eerst de komende dagen maar eens zien of ik ongesteld word. Ik heb nog niks aan bruine afacheiding, wat normaliter wel 2 a 3 dagen eerder start dan mijn menstruatie. Morgen is mijn nod dus dat vind ik irritant haha. Óf positief testen, óf ongesteld worden aub. :D
Ik herken je gevoel ook heel sterk Daan. Mijn beste vriendin is nu 14 weken zwanger, en zij wist ook dat wij bezig zijn. Ik heb het haar dus direct verteld en heel even waren we samen zwanger. Ze was 6 weken verder dan ik. Ik gun haar alles en ben heel blij dat haat zwangerschap helemaal goed gaat, maar dat is echt wel pijnlijk, zeker die eerste week. 
Spannend Bloempje!
 
@bloempje...spannend hoor! 
@Chantal echt balen voor je meid. Hopen op een positieve volgende maand!
@Cove...Hmm ja vroege testen he. Haha. Morgen is vroeg genoeg.? .Duurt allemaal zo lang he. 
Mijn beste vriendin is momenteel ook zwanger. 23 weken.
 
Ik heb het inderdaad ook gehad met een collega. Dat ik samen zwanger was dan haar Naja ik zou als het bij mij niet mis was gegaan paar dagen na het testen 2 weken langer dan haar zwanger zijn. Toen zij vertelde dat ze zwanger was en ik een moment met haar alleen zat heb ik het haar ook verteld.. 
 
Dag dames,
Wat erg om te lezen allemaal. Ik gun het jullie zo erg!
@CoVe, geduld hebben is moeilijk hahaha. Ik had er ook problemen mee.....
@Christaaa & Chantal2109, jammer zeg... Hopen dat het volgende ronde raak is!!
Ik moet zeggen dat met jullie op het forum zitten mij echt steun biedt en een uitlaapklep. Ik hoop dat jullie dat ook zo ervaren!
Vandaag is voor mij nu ook echt mega spannend. Mijn NOD is vandaag en echt elk toiletmoment is even een hel... Normaliter krijg ik mijn menstruatie altijd netjes in de ochtend of laat in de avond, dus mijn dag zal héél lang duren vandaag. Gelukkig heb ik het werk wat enigzins mij aan het afleiden is. Ik hoop zo dat het raak is!! Maar ik blijf nuchter hieronder.
Hahaha, vroeger kon ik me niet eens voorstellen dat ik blij was dat ik niet zou menstrueren, toen was het juist andersom. Altijd maar hopen dat het zou doorbreken en nu juist niet. Echt best wel grappig om over na te denken.
Laten jullie mij weten hoe jullie testen verlopen!? Ik vind het zo spannend voor jullie allemaal.
 
Terug
Bovenaan