NOD rond 19 mei

@CoVe
Had je geen ovulatietesten gebruikt? Jij had voor deze poging ook een miskraam toch? 
Bij mij was na de miskraam de 17e en 18e dag de ovulatietest positief.
Ik heb ergens gelezen dat na een miskraam vaak de eisprong komt na ongeveer 20 dagen bij mij klopte dit ongeveer wel (ik had voorheen een hele nette cyclus van 28 dgn)
 
Klopt! Nee, ik voel mijn eisprong altijd heel sterk, en dat klopt altijd. Nu dacht ik hem ook goed te voelen, maar omdat je zoveel hoort over ontregelde cyclussrn na een miskraam, was ik wat onzeker.
Ik heb ze nu wel gekocht, voor komende maanden.
Ik heb altijd al een korte cyclus, rond 25 dagen. Nu zou het 23 zijn, daarom vond ik het zo kort. Maar ook dat hoor je wel eens. Ook na de pil was mijn cyclus direct de eerste maand weer op 25 dagen. Maar daarna heb ik niks meer gevoeld wat erop leek. Misschien heb ik mijn eisprong dan nog helemaal niet gehad? Nee dat zal wel niet..
 
@ lisamartina gefeliciteerd! Ik kan de foto helaas niet openen. Neem aan dat daar en positieve test te zien is??
@Cove jeetje! Dacht je vandaag je NOD te hebben, loopt dat weer even anders. 
Ik heb vandaag mijn NOD. 9 van de 10 keer gelijk in de ochtend. Vandaag nog niets te zien.  Wel te merken, nog steeds erg last van mijn rug! En ook kramp in mn buik. Als ik vanavond nog niet ongesteld ben geworden ga ik een test doen. 
 
Nou dames, helaas... negatieve test. Zo negatief als het maar kan ?
Heb wel hele tijd zeurende krampen en nog steeds doen m’n borsten zeer. Misschien een voorbode van m’n menstruatie.
 
@Lisamartine gefeliciteerd!!!!
 
CoVe. Wat blijft het spannend. 
Mijn lichaam, symptomen van menstruatie en cyclus zijn behoorlijk anders dan voor mijn miskramen. Ben bang dat er dus geen pijl op te trekken is en de tijd het zal leren. 
Gefeliciteerd Lisa. Kan zelf de foto niet zien. Maar geloof dat het goed is. 
Kuifje ??
 
Aargh Bloempje en Kuifje! :( Ik hoop dat bij mij mijn menstruatie snel start, als het dan toch niet positief is. Hoop ik ook voor jullie! Tenzij jullie uiteraard alsnog positief testen, dan ben ik ontzettend blij voor jullie.
Reina, Ja daar dacht ik ook al aan. Na mijn eerste miskraam ging ik daarna bijvoorbeeld ineens heel duidelijk mijn eisprong voelen. Het beïnvloed zeker de signalen van je lichaam en hoe gevoelig je waarvoor bent. Dus idd, misschien is het helemaal niet meer normaals dat ik eerst bruine afscheiding etc krijg, maar ben ik vanavond gewoon ineens ongesteld.
 
Terug
Bovenaan