NOD rond 19 mei

Bedankt dames. Ben niet zo goed met afbeeldingen hier haha maar indd 2 positieve testen en behoorlijke knallers ook. 
Balen Bloempje :( En voor jou ook Rein a hopelijk komt er snel duidelijkheid en krijgt je lichaam weer beetje ritme 
Blijf voor je duimen CoVe!
 
Goedemorgen dames.
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Helaas. Maar goed, een nieuwe tweede ronde ?
Deze ronde ga ik het toch anders doen. Geen ovulatietest en ik ga pas testen op mn NOD. Ik merk (gek genoeg) dat ik nu mijn menstruatie er is, ineens wel meer ontspannen ben. Ik was er zo erg mee bezig.
Bij anderen nog nieuws? 
P.S. Ik vind het prima om onder dit forum te blijven hangen hoor.  
 
Ik heb gisteravond getest en een lichte streep... vanochtend opnieuw getest en een duidelijkere test..
Stiekem heel blij maar een beetje bang gezien de vorige keer. Ik heb nu wel last van krampjes onderin.. ohhh zo spannend!!!
 
Ooooh Kuifje balen. Ja dat herken ik wel dat je nu een stuk relaxter bent. Mijn vriend is straks een maand weg voor werk. Vlak voor (of misschien net na....) vertrek is mijn ovulatie. Ga dus wel weer beetje met testen aan de slag. 
Voor de zwangerschapstesten echt pas na NOD. Heb er dit keer toch weer 4-5 gedaan. Zonde. 
Kim, wat goed!! Gefeliciteerd dan wel toch?
 
Gefeliciteerd Kim!!!! Wat goed zeg!
Hier nog geen teken van menstruatie, of van een positieve test.
Ik ga volgende maand wel ovulatie testen gebruiken, maar zwangerschapstest idd later uitvoeren. Dit is zonde van het geld en zonde van je humeur.
Kuifje, jammer dat t definitief is maar fijn dat je zo snel ongesteld bent geworden. 2e ronde! Ik hoop me vandaag bij je te voegen!
 
@Kim, gefeliciteerd!!
@ Kuifje, balen zeg.....
@CoVe, mega frustrerend is het. Helaas is er bij mij ook nog geen menstruatie doorgebroken. Ik snap er ook helemaal niks meer van....
Ik bepaal m’n vruchtbare dagen door m’n baarmoeder te voelen, maar gisteren was deze ook zacht en stond ze open met ontzettend rekbaar slijm. ? Snap er niks meer van. Heb geen menstruatie gehad sinds april.... Ik voelde wel steekjes gisteren, maar het zal toch niet zijn dat ik zo’n lange luteale fase heb!???
 
Oh ook daar ben ik over aan t twijfelen... Bizar. Ik heb gisteren een ovulatietest gedaan, gewoon om te zien wat eruit kwam. Net zo omowit als mijn zwangerschapstesten haha. 
Bij jou klinkt het als vruchtbaar! Maar, in de fbgroep waar ik in zat had een meid hetzelfde, die dacht ook toch alsnog zo laat pas vruchtbaar te zijn door haar afacheiding ook idd, en die werd een paar dagen later ongesteld. 
Ik zou voor de zekerheid gaan sexen maar eigenlijk heb je geen idee meer wat goed is. :/ 
 
Ik lees overigens wel dat rond je menstruatie de baarmoeder ook hoger en open staat. Na je menstruatie zakt hij dan weer en sluit hij zich. Om vervolgens weer omhoog te gaan en open te gaan rond je ovulatie.
Dusssss, graag gedaan voor deze nuttige info waar je nu niet mee verder kan. ;) 
 
Terug
Bovenaan