NOD rond 19 mei

Spannend Superjuffie, met een vroege test zou je het kunnen meten. Misschien een digitale van Cb doen. Duurder, maar dan zie je wel in een keer of je wel/niet zwanger bent ipv een vaag kruisje waarvan je dan niet weet of het er wel of niet is. 
Ik heb vanavond opeens wat steken in mijn borsten of maak ik mezelf gek.....argh wat doen we ons zelf toch aan. 
In mijn omgeving is iedereen zwanger, waaron 2 schoonzusjes en 2 nichtjes. Beste vriendinnen hebben ook net kinderen gekregen. Wat duurt het dan oneindig lang, wat heel dom is want tot 1,5 jaar geleden was ik er van overtuigd geen kinderen te willen. Rare hormonen :)
 
Apart hè. Eenmaal de keuze gemaakt beheerst het je gedachtes. Bij mij althans, ik ben er ontzettend mee bezig.
Ik voel vandaag niks meer, en gister ook nauwelijks. Ik ga er echt vanuit dat ik vrijdag mijn eisprong gehad heb. Vroeg, maar uiteindelijk kloppen de steken in mijn buik altijd. Ik verwacht mn nod dus rond 18 mei. Ik heb even terug gekeken, vorige maand begon de pijn in mijn borsten een week voor mijn nod, en werd iedere dag iets erger. Dat zou vanaf komend weekend zijn. Ben benieuwd!!
Ik zit alleen te twijfelen of ik ga testen. Ik zou graag later testen, als ik een week over tijd ben ofzo. De weken tussen het moment dat je weer dat je zwanger bent en de eerste echo duren eeuwen. Zeker met al slechte ervaringen op zak.. Aan de andere kant is het gevoel van die positieve test ook echt niet te evenaren. Zo gelukkig op dat moment. Dus ik twijfel hoe ik ermee om wil gaan een volgende keer!
 
@Rein a. Dat is rot zeg. Dat er zoveel mensen om je heen zwanger zijn. Ik kan me voorstellen dat dat best moeilijk voor je is.Al gun je het ze natuurlijk wel. 
Die kwaaltjes die jij denkt te voelen komen mij bekend voor...Ik heb vandaag ineens allemaal ongesteldheid klachten. Pukkels op mn kin, mn darmen zijn druk, lage rugpijn, chagrijnig. Heel vreemd. 
 
 
Ha Kuifje. Ook best wel zwangerschaps symptomen die je omschrijft toch? Kan nog alle kanten op.... 
 
wat je zegt. Ik gun het ze allemaal. Maar makkelijk is het niet. 
 
Ik sluit me graag bij deze groep aan! Zoontje is nu 7mnd, mijn cyclus is nog onregelmatig (31-35 dagen). Rond dag 14 paar keer onveilig gedaan. We zijn niet actief aan het proberen, maar ook geen anticonceptie gebruikt. Superspannend dus, want ik weet niet precies wanneer mijn ovulatie is. Aan de ene kant zou ik het superleuk vinden als het direct raak zou zijn! Was bij de 1e ook zo. Aan de andere kant zie ik veel beren op de weg.. Vertellen asn familie (oordeel), vertellen op werk (ze zien me aankomen), huis veel te klein, andere kinderwagen nodig, andere auto nodig… Pffff. Maar dan de gedachte van nog een klein kindje! Wauw… 
Spannend dus! Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe (35 dagen) is mijn NOD dan 24 mei. 
 
Hai MamavaneenBeebie!
Zeker spannend! Jammer he, dat je al meer bezig bent met wat mensen denken of hoe je dingen moet regelen, ipv hoe gelukkig het je zou maken. Uiteindelijk is dat wel het belangrijkst hè.. Die praktische kant komt wel goed, en mensen draaien wel weer bij als ze eenmaal zien hoe goed jullie het doen. Naast het feit dat ze gewoon niet zouden moeten oordelen. :)
Spannend! In de eerste keer raak de vorige keer, wat fijn! 
Ik duim met je mee!
 
Hallo dames,
Ik heb deze maand ook ovulatietesten gebruikt, en rond mijn ovulatie iedere dag geklust. Dat hebben wij overigens al 8 rondes gedaan maar het is nu echt raak...
Gister had ik een positieve test!
Ieder lichaam is anders dus kan er geen zinnig woord over zeggen..
Succes meiden!!
 
Terug
Bovenaan