NOD rond 19 mei

Ik verlies klein beetje bruin bloed... ongesteld? Kan natuurlijk omdat ik maar 1 cyclus nog gehad heb na mijn spiraal. Dus misschien is 2e cyclus korter? 
Even kijken of dit door gaat zetten... ?
 
@superjuffie. Als het echt maar een heel klein beetje is, kan het ook innestelingsbloeding zijn. 
2-12 bij 7 weken
27-2 bij 9 weken, ontdekte we bij 10 weken echo en nadat we bij 8 weken een kloppend hartje hadden gezien. Die tweede kwam dus behoorlijk hard aan. 
@Cove  Wow lees nu oas terug dat jouw miskraam pas heeeel kort geleden is. Je wacht dus ook geen cyclus af. Snap ik op zich wel. Had ik tussen mijn twee miskramen ook niet. Wilde vooral zo snel mogelijk door om het verdriet zo ook te vergeten.
 
 
@Superjuffie dit kan toch inderdaad innesteling bloed zijn? Vervelend die onzekerheid! 
Helaas gisteren bij ons geen actie meer geweest. De druk was te groot vrees ik. Haha. Ik verwacht er dan deze eerste ronde nu helemaal niet veel meer van. 
1x sex gehad vier dagen voor ei en 1 x sex gehad tijdens positieve ovulatietest. (1 dag voor ei) vermoed ik.
Hi Reina,
Wat heftig ook jouw verhaal om te lezen. 
Fijn dat we elkaar hier hebben in ieder geval! 
 
Het is nu idd weg... Afwachten dan maar weer!
Hier in dorp is vrijdag wel een groot feest, waarbij ook altijd wel veel gedronken wordt. Echt super gezellig de hele dag. Denk dat ik vrijdag dus maar even test, als ik nog niet ongesteld ben. Is wel een dag voor mn nod, maar zou dat kunnen? Probeer het gewoon... 
 
@Super juffie Je zou kunnen testen natuurlijk. Volgens mij is 1 dag voor je NOD testen 85% betrouwbaar. Zoiets las ik een keer. 
Helemaal niet over nagedacht....Zo lang je het niet zeker weet kun je natuurlijk ook niet drinken. Dit worden langen dagen. Haha. 
 
Klopt Rein, het is 2 weken geleden gebeurd. Maar ik zit er goed in, Ben positief, en wil idd geen cyclus afwachten. Mijn cyclus was de vorige keer, en na stoppen met de pil ook direct weer aanwezig, dus ik heb de behoefte niet. Anderen die dat wel hebben, Zeker na een latere miskraam, snap ik heel goed hoor! Soms wil je eerst iets meer tijd om het een plekje te geven.
@Juffie, idd, testen hoor! Vorige maand kreeg ik 2 dagen voor mijn nod ineens wat bruin in mijn inlegkruisje en bij afvegen, heel weinig. Vol overtuigd dat ik ongesteld zou worden, maar niet dus. Ik hoop dat je positief test! Hou ons op de hoogte!
@Kuifje, het hoeft maar 1x goed gegaan te zijn he.. ;) Wie weet!
 
Ik drink gewoon een wijntje hoor Kuifje, zolang ik niet zeker weet. T kan nog wel een jaar duren en om dan elke keer al niets meer te drinken? Daar doe ik niet moeilijk over. Maar dat feest is dag voor nod. Dus dan wil ik toch liever niet drinken  als ik wel zwanger ben... 
 
Terug
Bovenaan