NOD rond 19 mei

Ja inderdaad hier ben ik ook bang voor, maarja dan is het nieuwe ronde nieuwe kansen. Zou ook te mooi om waard te zijn direct de eerste ronde!
had ik bij mijn vorige zwangerschap ook de eerste 2 rondes er veel mee bezig en daarna werd het bij mjj minder zenuwslopend en werd ik zelf nuchterder er in. En toen was het bij de 4 de ronde raak. 
 
Alweer een beetje opgevrolijkt Kuifje?
wie leest hier nog mee? Wanneer NOD en wanneer voor het eerst testen?
ik zondag NOD, op vaderdag.... mijn vriend is pas 25 juni terug van werk. Vrees dus dat ik zonder hem ga testen. Maar hoop hem een voed vaderdagscadeau te kunnen geven
 
Hier nog een paar dagen tot me nod.. deze is of vrijdag of zaterdag... 
heb tot op heden eigenlijk nergens last van.. alleen gister aan de dunne en het idee dat me bh wat strakker zit.. maar goed dat laatste kan ik me ook inbeelden.. we wachten rustig af
 
Ik ben nog steeds niet te genieten hoor. Daarbij voel ik al dagen aan alles dat ik ongesteld ga worden. Buikpijn, rugpijn en hoofdpijn. NOD is 13-6. Heb gisteren getest》negatief. Was te verwachten. Al met al vrees ik dat deze ronde het hem niet gaat worden. 
Spannend bij iedereen he. Weer afwachten. Nod ligt bij ons wel weer bij elkaar in de buurt. Dat is wel fijn. 
 
 
Terug
Bovenaan