NOD rond 19 mei

Hi,
Vanmorgen heb ik weer een testje gedaan. Dit is heel gek. Ik zie iets, denk ik, volgens mjj echt heeeeeeeeeel wazig en heeeeeeeeeel dun en ik moet dat staafje ook echt een beetje heen en weer draaien ervoor om hem in een bepaald licht te zetten. Ik dat ik gewoon de plek zie waar eventueel een streepje zou kunnen zitten wanneer die zou komen. Snappen jullie me nog? Kan 
Heb geprobeerd een foto te maken, daar zie je niets op.
Het is namelijk nog steeds zo dat alles wijst naar een menstruatie. 
Hebben jullie dit wel eens gehad?
 
Ooooh vet spannend. Jammer dat je geen foto kunt plaatsten. Qua symptomen kan het natuurlijk best goed op elkaar lijken, zwanger en ongesteld moeten worden. 
En een streepje is een streepje. Morgen al NOD toch? Als ik in jouw positie zat, zou ik een digitale CB test doen morgen. Dan heb je direct duidelijkheid 
 
Ja. Misschien zie ik gewoon wat ik wil zien.Het is echt zo minimaal en alleen met een bepaalde lichtval dat je denkt...Zie ik daar nou iets? 
Haha. 13e of 14e NOD indd. 
Die CB testen geven dan alleen wel of niet zwanger aan, toch?  En eventueel de tijd. Dus dan valt er natuurlijk niet over te twijfelen. 
Ik ga vanmiddag ook wel zo.n kruidvat test halen. 2 voor 5. Hoor daar veel goede verhalen over. 
Ga jij eerder testen?
 
 
 
Update.
Vanmiddag weer getest en zag weer een heeeel licht streepje. Deze zag ik echt, geen twijfel. Toch een digitale CB test gedaan en die gaf 1-2 weken zwanger aan. 
Wel twee dagen voor mn NOD. Dus ben erg voorzichtig blij! 
Heb nog steeds krampjes en erge rugpijn. Ik vind het dus nog wel spannend allemaal. 
Maar voor nu, ik ben zwanger ?
 
Jippie, wat een goed nieuws kuifje! Gewoon van het goede uit gaan en lekker genieten.
Hier vandaag ook. Een test gedaan en deze was negatief, ook een beetje dom want mijn. Nod is zondag pas dus nog veel te vroeg om te testen. Maar ik kon het gewoon niet laten hihi
 
Ga ik doen, Dank je!
Ooh is zo moeilijk om het niet te doen he. En als je dan negatief test" dit zegt niks het is veel te vroeg" test je positief" het kan nog mis gaan, shit" . 
Met wat voor test test je?
 
Oh Wow!! Kuifje wat zou dat goed nieuws zijn. 
Mijn NOD is ook zondag en ben ook al aan het testen. Super zonde, dom ik weet het. Maar ik wil het zoooo graag. Na twee miskramen en iedereen om me heen die zwanger is of net een baby’tje heeft gekregen is het echt niet te doen. 
Ik was vandaag opeens vet chagerijnig en had een heeeeel klein bloedstreepje bij het afvegen. Verder wat krampjes en mijn borsten lijken gevoeliger te worden ? we gaan het meemaken....
 
Wanneer die positief is zo ver van te voren geeft dat (blijkbaar) ook onzekerheid. Heb je weer onzekerheid dus. Gaat het wel goed? Kom ik die NOD door? Je gaat van de ene in de andere. Maar ja, dan weet je het wel ofzo. Zal wel vrouwen logica zijn. 
Spannend, zondag. Is ook alweer bijna. Voor je het weet is het zo ver. Al voelt het als een eeuwigheid! 
Mijn symptomen zijn hetzelfde als een menstruatie. Alleen wat extra dingen. Hele erge hoofdpijn, niet normaal. En hele erge rugpijn. Die is deze ochtend wel veel minder. Wat me weer onzeker maakt. Daarnaast ook steken in mn buik. Alles vind ik eng. Maar ja. 
 
Terug
Bovenaan