NOD rond 20 mei

Hoi Poco

Ik denk dat je van je langste cyclus uit moet gaan. Het kan zijn dat je eerder bent maar ook misschien wel later je NOD hebt. Is moeilijk in te schatten. Ik zit nu in de tweede ronde en vorige maand had ik mijn ongi dat op de 29 dag. Heb van het weekend mijn ei gehad dus ga ik ervan uit dat mijn  cyclus weer op de 29 valt. Dat is altijd het vervelendste van een onregelmatige cyclus je kunt er niks van op aan. Voordat ik zwanger was van mijn eerste had ik dit ook het schommelde ik ben altijd van mijn langste cyclus uitgegaan.

Groet Sharine

hoi sharine,

bedankt voor je antwoord. het is idd heel erg lastig om te berekenen wat dan je NOD is als je cyclus onregelmatig is. Ik zorg er gewoon voor dat ik alle kansen benut. heeft het bij jou eerste kindje lang geduurd voor je aantelde?

Wij zijn voor de eerste keer aan het proberen voor ons eerste kindje, dus allemaal heel spannend en onbekend.

Groetjes Poco

Hoi Poco

Misschien een stomme vraag maar wat bedoel je met aantelde.

Groet Sharine

Hallo rond de 20 mei NOD ers,

Wij hebben dit weekend helaas niet zo veel geklust, maar ja, ik weet ook niet zo goed wanneer mijn eisprong is (geweest). Vorige maand in 1 keer 25 dagen in plaats van 28 dagen weet dus niet zo goed waar ik dan vanuit moet gaan. Waarschijnlijk hebben wij te laat geklust.
Wij gaan  dus vol goede moed op naar de volgende maand want ik verwacht dat ik over twee weken gewoon de RD weer heb.
We zijn nog niet zo lang bezig dus ik mag helemaal niet klagen. Maar ja binnenkort gaat mijn vriend voor zijn werk regelmatig weg, wordt een beetje lastig klussen dan.

Is er nog iemand die met een partner zit die regelmatig voor zijn werk weg is(buitenland)
Hoe doen jullie dat?

Groetjes

Hallo meiden!

Hoe gaat het ? We gaan allemaal ongeveer de laatste twee weken in. Ik vind de periode nadat de ei geweest is altijd erg spannend ! Maar ja, wezullen moeten afwachten en anders gaan we weer fijn voor de volgende ronde.

Liefs Yvonne

hoi Sharine,

met aantelde bedoel ik het moment dat je zwanger raakte. Omdat jij ook een onregelmatige cyclus hebt ben ik daar wel benieuwd naar.

We zijn in ieder geval volop aan het klussen. over twee weken, de 21e, heb ik mijn NOD. daar ga ik even vanuit. Het kan dus ook een week later zijn. Ik vind het zo spannend! Vooral omdat het ook onze aller eerste keer is.

Hoe gaat het met jou? hou je het nog goed vol, de spanningen?

Groetjes Poco

Hoi Poco

Bij de eerste had ik inderdaad een onregelmatige cyclus. Heb eigenlijk niet aangeteld moet ik zeggen. Ik was nergens bewust op de hoogte van alles. Heb eigenlijk elke maand maar wat geklust. Wel om de dag uiteindelijk kreeg ik wel een regelmatige cyclus niet van 28 dagen maar van ongeveer 33 dagen. Ik voelde wel altijd mijn eisprong en dat is voor mij wel een voordeel, maar die versprong ook vaak maar dat merkte ik wel. Het is en blijft vervelend als je  een onregelmatige cyclus hebt. Op den duur was ik er niet meer mee bezig i.v.m dat we dachten dat we in de medisch molen terecht zouden komen. De druk van de ketel was eraf. En 2 maanden later was ik toch nog onverwachts zwanger. Ook nu blijft het weer spannend, maar goed ik kan me voorstellen als je voor de eerst bezig bent dat het veel frustrerend is.

Groetjes Sharine

Hoi meiden,

Zondag m'n ei verwacht en nog niks...  Dwz geen hogere temp, dus in mijn ogen geen hogere temp, pfff, dus zal m'n nod ook verschuiven, balen!!! Als ik ongi word ga ik naar de HA, ben er helemaal flauw van.
We hebben afgelopen dagen flink geklust en mijn mannetje is nu 3 dagen foetsie, dus we zien wel.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan