NOD rond 20 mei

Meiden,

Het wordt weer spannend, dus ik doe natuurlijk mee ik  voor ons allemaal. Veel suc6 de komende dagen!!!

Liefs Lientje

Hoi meiden,

Weer op pagina 2, mmm, terwijl het nu zo spannend is! Ik heb wat vage steekjes in m'n buik. Hoe is ie bij jullie?

Liefs Lientje

Dag meiden

Bij mij is het rustig. Af en toe pijn in mijn onderrug, ben wel een beetje vermoeid maar dat kan van alles zijn. Voor de rest is het akellig rustig. Geen goed gevoel erover. Maar goed rustig blijven afwachten.

Groetjes Sharine

Hallo meiden

Voor iedereen hier een spannende week, geloof ik als ik het goed heb gelezen. Voor mij ook. Vandaag mijn NOD. Moet me bedwingen om niet de hele tijd naar de wc te rennen om te kijken. Ik kan ook aan niets anders denken, erg vervelend. Mijn temperatuur was vandaag iets lager dan de afgelopen dagen. Maar nog wel hoger dan aan het begin van mijn cyclus. Dus ik hoop dat het niets betekend.

Houden jullie je nog een beetje goed? Ik moet vandaag werken, dus lekker een beetje afleiding

Groetjes van Manon

Hallo meiden,

Het is zo spannend de laatste dagen! Ik had gister erge steken onerin mijn buik. De hele dag zo'n beetje door. Buik is iets opgezet. Mijn borsten zijn groter geworden met een netwerk van blauwe aderen en rode, gevoelige tepels. En gister twee keer misselijk geweest. Nu wil ik weer niet teveel hopen, omdat bij ons buikgriep rondgaaten ik de vorige rondes ook opgezette borsten had. Ik kan niet eens meer rennen of de trap fatsoenlijk oplopen, echt pijnlijk. Verder ben ik erg moe, maar dat kan ook zijn omdat ik het de laatste tijd nogal druk gehad heb. Dus met andere woorden, toch afwachten en afwachten. Maandag is mijn NOD dus.
Herkennen jullie deze klachten of zou het weer tussen mijn oren zitten?

Liefs Yvonne

he meiden

hoe gaat het met jullie zo de laatste dag voor de NOD 20 mei
en naar tuurlijk de gene die iets later hun NOD krijgen.

hier is alles rustig heb nergens last van alleen een hoop spanning in mijn buik maar dat kunnen twee dingen zijn spannend over morgen
en we hebben vrijgezellenfeest vandaag en we gaan zwemmen ben eigenlijk bang dat ik het daar wordt. terwijl hij morgen zou moeten komen. vind het zoiezo raar want normaal als ik ongi moet worden dan zweet ik me een nacht helemaal kapot. en dat heb ik ook niet gehad raar.
nouik zie het wel ik weet wel als ik het morgen niet ben dan probeer ik het uittestallen tot volgende week met testen.

groetjes en succes
en zal zeker voor jullie allen duimen deze dagen en hoop dat er goede reacties gaan komen.

Hey kruimeltje,

Wat spannend he? Afwachten is nooit leuk. Ik vind het wel knap van je dat,als de RD morgen niet verschijnen, je pas over week gaat testen. Zo lang kan ik nooit wachten. Ik test ook niet meer van tevoren, maar wel bij een dag over tijd. Nou succes en ik duim voor je dat de RD weg blijven.

Liefs Yvonne

Hoop voor jullie allemaal dat de RD wegblijven hoor!
Maar ff een vraagje, is de test net zo duidelijk/zeker als je test als je 1 dag over tijd bent en als je test als je een week over tijd bent?? want als ik mezelf ken wil ik ook gelijk testen......

Liefs Suus

Terug
Bovenaan