NOD rond 20 mei

Hallo meiden,

Vreselijk he die kwaaltjes, want zou het nou wel... of toch weer niet...
Onzekerheid is niet fijn, maar het is wel fijn om het zo van je af te kletsen!
Haha, nog een weekje en dan weten we meer! En dan hoop ik dat we flink met de glitters kunnen strooien.

Liefs Yvonne

he meiden

Aangezien ik lees dat er toch wel al een aantal zwanger zijn geworden in mei denk ik toch dat het klopt wat ik al eerder zei:
In mei leggen alle vogels een ei,dus........................

Dus ik heb goede hoop voor een aantal van ons,maar het liefst voor ons allemaal.

Ik vind het wel ontzettend leuk om te lezen dat we toch met een heel aantal onze NOD rond 20 mei hebben.

Meiden ik weet,wachten duurt lang maar jullie zijn niet alleen.

Liefs Petra

Hoi Meiden

Daar sluit ik mij ook bij aan we zitten nu allemaal in het zelfde schuitje.

Voor allemaal veel succes en

Groetjes Sharine

hallo
ik ga ook met jullie mee nog een aantal dagen aftellen. en dan zullen we zien. het blijft spannend voor iedereen en ik gun het ook iedereen hoop ook dat er vele hier goed nieuws zullen hebben .

hoi dames

Ik ben bang dat ik niet zwanger ben deze ronde
Heb al een paar keer steken in mijn onderbuik gehad vanavond en het rommelt heel erg allemaal,mijn opgeblazen gevoel is er nog steeds,ik voel me de hele tijd alsof ik veel te veel  gegeten heb.

Vorige maand had ik nergens last van maar dan komt het er deze maand denk ik bij

Heb nu last van steken in mijn zij.

Nog een paar dagen

Liefs petra

Hoi meiden,
Ik had vandaag een beetje buikklachten, maar ja, dat kan van alles zijn.
Liefs Lientje

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik tot nu toe weinig klachten maar ja deze kunnen zo maar komen. Ben al lang blij dat er gisteren geen RD was. Vorige maand had ik namelijk een cyclus van 25 dagen en was bang dat dit na drie maanden van 28 dagen mijn nieuwe cyclus zou zijn maar gisteren was er dus niets!!
Vrijdag is de dag als ik uit ga van 28 dagen dus het blijft spannend.
Maar ik ga er nog steeds voor om maandag op mijn verjaardag een test te doen!!!!!

Succes allemaal

Groetjes Daantje

Terug
Bovenaan