NOD rond 20 mei

Hey Suus,

Ik denk het niet, maar als je een dag overtijd bent en hij geeft een licht streepje is het al goed.   Dan test ik liever twee keer als ie een dag overtijd negatief geeft.  Wanneer je nog een week in spanning moet zitten is ook niet prettig. Ik ben daar te ongeduldig voor.
Als je na een week test en hij geeft een vette streep dan had ik weer gedacht had ik nou maar direct getest dan had ik niet zo in spanning gezeten.
Ach het is wat iedereen voor zichzelf het beste kan beslissen.

Liefs Yvonne

Ik ben ook zo ongeduldig.... weet ook niet wanneer mn NOD is... 2 of 9 juni dus als het 2 juni niet komt wordt ik denk ik al helemaal gek, maar kan pas testen na 9 juni....
nou ja mss komen ze al wel 2 juni.. niet op zaken vooruit lopen natuurlijk...

Ja, dat is lastig zeg. Alleen als ik het zou moeten zeggen voor mezelf had ik als de RD wegbleven op 2 juni toch op 3 juni getest. Nee heb je al ja kun je krijgen! Ja zo denk ik, maar je moet het voor jezelf beslissen hoor.

Grappig ben in deze topic ook met jou aan het kletsen!

Liefs Yvonne

Ja maar ik ben bang dat het dan nog te vroeg is omdat ik niet zeker weet dat het wel mn ei was namelijk....... snap het allemaal nog niet helemaal, voor mij is alles nog de 1e keer..... ga proberen te wachten tot 10 juni, maar of ik dat volhoudt... pffffff

Als je dan te vroeg heb getest wat heb je dan verspeeld ? Alleen een test toch? Stel je voor dat ie wel positief test, dan wacht je niet een week voor niks. Sorry hoor als ik te veel opdring, maar zo denk ik nou eenmaal. Sorry!!

tja misschien heb je wel gelijk....vind niet dat je je opdringt hoor!
heb nog geen testen in huis in ieder geval... wacht nog ff af of ik nog weer iets voel de komende dagen wat op mn ei zou kunnen lijken, als dat niet zo is en 2 juni is er nog geen RD te bekennen kan ik er altijd een testje tegen aan gooien, hoef ik inderdaad geen week in spanning te zitten.....

Ja, dat kun je denk ik het beste doen, mischien heb ik mijn NOD dan ook niet op 21 mei. Ik was de vorige ronde 2,5 dag overtijd, anders had ik mijn NOD 24 mei. Maar ik heb dus twee weken na mijn ei-sprong aangehouden en  dat werd 21 mei. Als ik ook gewoon normaal toen op mijn NOD ongi was geworden dan was mijn NOD nu dus ook 21 mei

Terug
Bovenaan