tja hier zit ik dan.
22 April eerste ongi dag gehad van de laatste befaamde pil menstruatie. En nu hele maand toch mee bezig.
Halverwege de maand 1,5 week buikpijn gehad. Vroeger (de stenentijd voor die pil) had ik buikpijn rond de eisprong. Maar 1,5 week lang, dat niet. Lijkt erop dat ik wel 4 ei sprongen heb gehad. Dan 1 dag wel pijn, dan niet.
En gevoelige borsten.... Mijn vriend mocht er niet eens naar kijken! Haha
20 mei zou mijn nod moeten zijn. Vanmorgen ging ik naar de toilet en helaas.... Ik ben al ongi.
Toch kijk ik hier met gemengde gevoelens tegen aan. Ik had het graag al gewild maar toch rekening mee gehouden dat het weleens een paar maanden kan duren (vanwege schildklier problemen) en (ook wel fijn) mn kindje wordt niet geboren rond de eerste verjaardag van mn neefje en mn schoonvader.
Toch, ik heb niet zoveel buikpijn als anders.... maar ff kijken hoe dit allemaal verloopt en misschien toch een test doen voor de zekerheid. Maar misschien barst het morgen wel los en dan weet ik ook genoeg.
Tja vragen en overpeinzingen die jullie allemaal wel herkennen denk ik.
Ik wens jullie nog veel succes toe en hoop dat jullie 20 mei voorbij zien gaan zonder ongi
Liefs
een nieuwe tante die ook graag een neefje of nichtje voor haar neefje wilt....