NOD rond 20 mei

Hallo Meiden,

Hoe gaat het vandaag ? Ik heb wel last van kwaaltjes, maar dat kan ook betekenen dat de RD eraan komen. Ik ben ook erg voorzichtig nu.

Liefs Yvonne

klachten?

Nou vorige maand heb ik helemaal nergens last van gehad,toen voelde ik niet eens dat ik ongi werd!

Nu heb ik een opgeblazen gevoel en al sinds zaterdag last van een harde buik?!
Verder voel ik me heel erg goed,alleen erg moe,maar ja ik denk dat dat ook nog kan komen door mijn voorhoofdsholte ontsteking of mijn migraine aanvallen of door de medicijnen.Het kan nu zoveel zijn dat ik mijn klachten maar gewoon even niet serieus neem aangaande een zwangerschap,dus wacht ik gewoon zondag even af.

Ik moet deze week veel werken dus heb er ook geen tijd voor om lang bij stil te staan en op zich vind ik dat heel fijn.Anders ga ik toch alleen maar meer voelen.

Hoop dat alles goed gaat met jullie

Liefs Petra

Hallo Petra!

Nou hopen dat het toch kwaaltjes zijn wat je voelt! Ik heb hetzelfde een beetje ook aan de medicatie geweest, dus weet niet of het daar van komt of dat het kwaaltjes zijn. We zien wel ! Het afwachten duurt wel lang he tot aan de NOD ! Zo Spannend!
Nou we duimen wat af !

Liefs Yvonne

tja hier zit ik dan.
22 April  eerste ongi dag gehad van de laatste  befaamde pil menstruatie. En nu hele maand toch mee bezig.
Halverwege de maand 1,5 week buikpijn gehad. Vroeger (de stenentijd voor die pil) had ik buikpijn rond de eisprong. Maar 1,5 week lang, dat niet. Lijkt erop dat ik wel 4 ei sprongen heb gehad. Dan 1 dag wel pijn, dan niet.
En gevoelige borsten.... Mijn vriend mocht er niet eens naar kijken! Haha

20 mei zou mijn nod moeten zijn. Vanmorgen ging ik naar de toilet en helaas.... Ik ben al ongi.
Toch kijk ik hier met gemengde gevoelens tegen aan. Ik had het graag al gewild maar toch rekening mee gehouden dat het weleens een paar maanden kan duren (vanwege schildklier problemen) en (ook wel fijn) mn kindje wordt niet geboren rond de eerste verjaardag van mn neefje en mn schoonvader.

Toch, ik heb niet zoveel buikpijn als anders.... maar ff kijken hoe dit allemaal verloopt en misschien toch een test doen voor de zekerheid. Maar misschien barst het morgen wel los en dan weet ik ook genoeg.

Tja vragen en overpeinzingen die jullie allemaal wel herkennen denk ik.

Ik wens jullie nog veel succes toe en hoop dat jullie 20 mei voorbij zien gaan zonder ongi

Liefs

een nieuwe tante die ook graag een neefje of nichtje voor haar neefje wilt....

Hoi Meiden

Het wisselend bij mij constant. Van de week een paar keer last van mijn buik gehad en van mijn rug. Nu vandaag weer weinig last van. Alleen last van wat gevoelige borsten, ben nu een beetje moe en ik heb sávonds wat last van oprisperingen. Het enige waar ik me een beetje aan vastknoop is het feit dat het dit keer anders is dan de vorige maand (al hou ik me in de achterhoofd dat je lichaam je goed voor de gek kan houden). Ik ben zo ongeduldig op dit moment kan  haast niet wachten tot volgende week. Maar ja sterk blijven sharine moet gewoon wachten.

Succes meiden

Groetjes Sharine

Hoi!

Vanaf deze maand gaan mijn man en ik voor een eerste kindje. Ik heb twee miskramen gehad vorig jaar en hebben het hele onderwerp toen even laten rusten om bij te komen. Vanwegen meerdere chronische aandoeningen gebruik ik medicijnen die niet gebruikt mogen worden bij zwangerschap. Ik ben vorige maand gestopt en mag vanaf deze maand weer gaan proberen! Naast natuurlijk de spanning van het zwanger worden (mijn moeder werd pas na 7 jr zwanger) is het de vraag in welke mate mijn reuma terug komt.

Lijkt me erg fijn om hier te posten.

Ik moet zeggen...ben niet echt op de hoogte wat betreft het zwangerschapsforum. Ik ben echt niet op de hoogte dus :) Wat is bijv. NOD? Ik heb gelezen dat dit Niet Ongesteld Dag is. Bedoelen jullie hiermee: de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden, maar hoopt dat je dat niet word?

In december heb ik mijn laatste miskraam gehad. Mijn menstruatie was in januari en februari nog totaal ontregeld. Daarna een cyclus van 21 dagen en nu twee keer een cyclus van 29 dagen. Ik ben dus aardig hersteld volgens mij.

Ik ben nu op 9 mei ongesteld geworden en moet nu (uitgaande van 29 dagen) weer op 6 juni ongesteld worden. Is 6 juni dan mijn NOD dag??

Groetjes Lique

hallo dames

liqeu 6 juni is dan jou NOD

verder ik dacht de afgelopen weken ik heb geen kwaaltjes dus zal het ook niet zijn. maar nu ik dat van jullie lees heb ik toch zo iets van mmmm het zou toch wel kunnen. en dan denk ik gelijk dan heeft mijn zus toch gelijk( zei is met ivf bezig en ze weet ook dat wij er voor gaan en ze zegt bij jullie is het gelijk raakt dat gevoel heeft ze)
maar goed heb toch wel last van mijn buik of zou het spannig zijn omdat we bezig zijn met het huis verkopen. sinds een paar dagen heb last van oprispingen(jullie weten wel haha) maar er niet bij stil gestaan. hebben jullie ook last ervan dat jullie geen trek in eten hebben daar heb ik dus wel last van.
leifs en sterkte de aankomende dagen meiden

ha kruimeltje,

Ik heb geen last van oprispingen, maar geen honger hebben, daar heb ik ook last van gehad.
En vooral pijnlijke borsten. Waar ik ook last van heb is het gevoel dat mijn lijf anders is dan ik gewend ben (voelde zelfs mijn buik tintelen en trekken van binnen) maar ja ik ben net ongi geworden.
Gaan mijn hersenspinsels met mij op de loop?

Liefs

Terug
Bovenaan