NOD rond 20 mei

huh? jullie zijn nu allebei samen aan het werk in hetzelfde bedrijf??? is dat bedrijf dat van hem? of van jou???
snap er helemaal niets meer van joh! hahah

Haha we hebben alles onder een dak ! Maar we zijn nu samen aan het werk ja! Gaan we hier verder gissen ? Er is een showroom van 200 m2. En hij heeft die zaak samen met nog iemand.

kan het ook niet helpen ben zo'n nieuwsgierig typje.... maar heb echt geen idee.... iets met een showroom... pffff weet het niet hoor, was het eigenlijk in emmen?
werken jullie altijd samen?

Ja alleen in mijn eigen kantoor werk ik alleen. Die ben ik aan het opstarten sinds eind vorig jaar. Lekker spannend hoor, maar het gaat de goede kant op!

hey ben je er nou nog!? moeilijk he, hier weggaan.....
weet nu wel welk soort bedrijf je vriend heeft, maar die woonplaats, daar ga ik het hele weekend mn hersenen over breken hoor!
ben maandag avond weer online als het goed is, moet tot 1800 werken daarna ben ik er weer!

Oh ik ben er alleen overdag maar als ik aan het werk ben. Nou ik laat wel een berichtje achter of de RD er zijn ....of niet.

Doei doei

ow ja is ook zo!!
heb ook nog een ander plaatsje in mn hoofd, die begint met een e en is ook een meisjesnaam maar ligt dacht ik niet aan kanaal!

Hallo meiden

Ik ga morgen/vanacht gewoon ongi worden hoor.
De ongi klachten nemen steeds meer toe

Dus ik denk alvast weer aan ronde 4.

Een klein positief puntje,volgende week zaterdag vieren we de verjaardag van mijn mannetje en het wordt lekker druk.
Met andere woorden ik kan wel een lekker drankje drinken.
Ik drink bijna nooit en dan mag het wel vind ik.

Allemaal heel veel succes nog de komende dag/dagen ik duim voor jullie

Liefs Petra

Terug
Bovenaan