NOD rond 20 mei

Goedemorgen allemaal!!!

Hoe staat het er mee?

Bij mij zijn de ongi klachten er wel,maar nog niet ongi?!
Ik zit echt te wachten tot het komt.

Hoe zit het bij de anderen?

Liefs Petra

Goede morgen Petra!

Wanneer is je NOD dan?
Ik zit nu geloof ik rond mn ei, dus hier wordt flink geklust! We zitten nu in de  1e ronde voor baby 1....
Mijn NOD zal dus waarschijnlijk begin juni zijn (als ik tenminste een 28 daagse cyclus heb, kan ook nog een week later zijn omdat ik vorige keer cyclus van 35 had, maar ik denk mn ei gevoeld te hebben.....)
gaan jullie nu ook voor baby 1 of heb je er al 1 of 2?

Suus

hallo meiden

hier ik nou gister een vrijgezellenfeest gehad was er gezellig. inmiddels is het half twaalf en nog niks te voelen wel een beetje last van me buik maar heb meer het idee dat het de spanning is hihi. tewijl ik eigenlijk de afgelopen dagen zo iets had van ben het niet maar nu ga je toch er aan denken zou het dan toch zo zijn.
nou ik ga in iedergeval proberen nog rustig af wachten en kijk wel hoe lang ik de test kan uitstellen.
iedeer een nog heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte

liefs mij

Hallo meiden

Hier is het nog redelijk rustig. Dinsdag 21 mei is mijn NOD. Het enige waar ik een beetje last van heb is mijn onderrug. Veel last van afscheiding, en ben wat licht in mijn hoofd. Af en toe voel ik mijn buik maar dat is tot nu toe nog niet pijnlijk ofzo. Ik vind het erg spannend worden.

Maar goed duimen voor elkaar.

Groetjes Sharine

Hoi meiden,

Suc6 met alle spannende dagen!!! Pfff, nog 3 nachtjes....

Liefs Lientje

Hallo meiden

Ik heb rond 12 uur vanmiddag een test gedaan,maar moest daarna meteen gaan werken dus heb de uitslag nog maar niet opgeschreven.

Ik kan in ieder geval zeggen dat het gezegde niet alleen bij vogels op gaat....................want in mei leg ook ik een ei!

Ik ben namelijk ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

had een licht streepje maar was toch heel goed te zien.
En een streep is een streep.
Morgenvroeg doe ik nog een test en dan even de ha bellen voor een afspraak.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen en ik hou jullie in de gaten.

Iedereen heeeeeeel erg bedankt voor jullie steun en het lezen van mijn ongemakken,vooral tijdens de afgelopen migraine aanvallen e.d.

Vangen jullie ze?

Heel veel liefs Petra

van harte gefeliciteerd!!

en terwijl je zelf dacht vandaag ongi te worden, een hele goede zwangerschap toegewenst!!

ik hoop dat de meiden en ik nog wat van je glitters hebben kunnen opvangen.. ik moet tot 24 mei wachten.. maar ben zo ongeduldig..

wat was er bij jou anders dan anders???

Liefs Iris

Hoi Petra,

Wat leuk!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Dat is een leuke afsluiting voor een maand met migraines. Succes ermee!!!

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan