NOD rond 20 mei

Hoi Iris

Aller eerst dankjewel!!!!!!!!!!!!!

Ja was er iets anders......
Achteraf gezien,dus nadat ik de test deed wel,maar ik weet niet of het dan tussen mijn oren zit of dat het echt zo is.
Ik had de gewone menstruatie buikkrampen zeg maar,alleen mijn borsten zijn behoorlijk opgezwollen en dat waren ze normaal nooit.
Ik had wel altijd wat pijnlijke borsten maar dat was het.
Verder voelde ik me vanmorgen echt gewoon alsof ik gewoon ongi moest worden.
Vanaf vanavond rond een uur of 6 kreeg ik last van mijn onderrug en voel me een beetje weeig.Kan niet echt zeggen misselijk,maar helemaal lekker is het ook niet.

liefs petra

nou dat van die opgezwollen bortsen ken ik wel, heb dat ook nooit eerder gehad, ze waren wel pijnlijk.. maar nu niet echt.. ze voelen gewoon voller..

en ja krampen maar dat heb ik altijd vanaf paar daagjes voor me nod.. ahja ik blijf gissen maar helaas zit er niks anders op dan afwachten..

en ben zoooooooooo ongeduldig haha ( net als iedereen hier )

hoi petra

van harte gefeliciteerd
ik dacht kijk nog ff hier of er mensen goed nieuws hebben. en ja hoor en terwijl je zelf al had van we gaan naar de volgende ronde. ik vind het echt kei leuk voor je.
geniet er van en misschien spreken we elkaar nog. ben nog niet ongi geworden dus????

liefs nicole

Wauw Petra, Super gefeliciteerd joh! Wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Groetjes Suus

Hoi Petra,

Van harte gefeliciteerd!!!! Ondanks dat je je zo rot hebt gevoeld door je migraine, toch dit geweldige nieuws!!!!! Geniet er saampjes lekker van meis!!!!

Hee meiden,
Hier 1 met buikpijn, pfff, echt niet leuk. Woensdag nod, mmm, gevoel alsof ik ongi ga worden....

Liefs Lientje

Hallo Petra,

Gefeliciteerd hoor! Nou toch een mooie afsluiting van de migraine-periode! Een lief klein wondertje op komst !
Ik heb vandaag mijn NOD, maar ik heb zaterdagavond en gistermiddag erge ongi-krampen gehad, dus verwacht de RD wel Maar zolang de RD wegblijven maak ik toch nog steeds een kleine kans .

Hoi Petra

Fantastisch nieuws meid. Bij jouw klopt het in mei leggen alle vogels een ei. Van harte proficiat meid.
Bij mij zou de RD wel vandaag of morgen verschijnen heb al 2 dagen last van rozig/lichtbruine afscheiding.

Geniet ervan meid.

Groetjes Sharine

Lieve meiden

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties.

Ik wens jullie heel veel succes de komende dagen.
Ik zal er nog een paar sturen..............
vangen jullie ze?

Liefs petra

Terug
Bovenaan