NOD rond 20 mei

hoi sharine,

geef de moed niet op meid! zolang je geen helder bloedverlies hebt kan het nog alle kanten op, geen bloed geeft moed!! en ik zal voor ons allemaal duimen dat we zwanger mogen zijn,

en ben zo blij met dit forum dat ik weer even kan klagen waar ik last van heb en mijn ervaringen kan delen..
anders had ik dit afgelopen jaar echt niet door gekomen, want we zitten allemaal in t zelfde schuitje,

haha kan moeilijk aan me man vragen of hij ook zo last heeft van zijn borsten

Liefs Iris

Hoi meiden,

voor degene die al positief getest hebben, GEFELICITEERD!!! Ik ben nu 1 dag overtijd en heb me voorgenomen om woensdag te gaan testen. Het enige waar ik tot nu toe eigenlijk last van heb, is wat misselijkheid, gewoon een beetje een bleh-gevoel.

Ik duim voor diegene die nog in spanning zitten....

Liefs, Krie_bels

Hallo meiden,

Bij mij zijn de RD nog niet verschenen en verder heb ik vandaag geen ongi-klachten meer. Heel vaag , maar ja we wachten af en anders gooien we er morgen een testje tegenaan! Ik hoop zo dat het deze ronde raak is.!!

Liefs Yvonne
NOD vandaag!!!!

Hoi,

Een paar dagen geleden heb ik hier voor het eerst geschreven en daar ben ik weer!

Allereerst: Petra, van harte meid!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Je zult wel helemaal in de wolken zijn

Ik ben vorige maand met mijn medicijnen (reuma) gestopt om zwanger te kunnen worden. Ik merk nu dat de reuma terug begint te komen. Ik hoop dat de klachten niet al te erg worden anders is de kans dat ik zwanger word alleen maar kleiner.

Ik heb afgelopen december een miskraam gehad. Ik heb daar nog twee maanden last van gehad. Nu is mijn menstruatie sinds een maand of drie weer normaal. Ik vraag me alleen af of ik een eisprong heb.

Ik heb van die stripjes om te testen, maar daar komt tot nu toe niks uit. Zou dat door de medicijnen kunnen komen? Ik ben wel elke maand netjes na 28 dagen ongesteld en ook de verandering van het slijm gaat precies volgens boekje. Alles is in theorie prima, maar zou je dan toch geen eisprong kunnen hebben??

Misschien weet iemand het antwoord.

Voor iedereen die nu geduldig afwacht: ik duim voor jullie!!!

Hallo poekiemuisje,

Volgens mij heb je altijd een eisprong als je gewoon ongi wordt. Ik weet het ook niet helemaal zeker. Ik heb het me namelijk ook al afgevraagd omdat ik ook een cyclus van 28 dagen  heb en verder alles volgens het boekje loopt. Ik zit nu in ronde 7, vanaf november 2006 bezig, maar er zijn meerdere factoren waardoor het langer kan duren.    

Ik hoop dat de reuma klachten niet snel terug komen zeg! Dat zou heel vervelend zijn en hopen dat je de pijn zonder medicijnen verdragen kunt. Meestal verdwijnen reumaklachten als je zwanger bent, heb ik ergens gelezen. Dan hoop ik dat het bij jou snel raak mag zijn.

Wat verdrietig dat het in december mis is gegaan.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Heb het best even moeilijk gehad na december. In maart is mijn nichtje geboren en POP daar waren de moedergevoelens weer

Is best een lastig verhaal dat met de eisprong. Ik kan wel gaan temperaturen alleen helpt dat bij mij niet echt. Doordat ik wisselend ontstekingen heb heeft temperaturen niet veel zin. Ik heb wel vaker verhoging. Tja, wat is dan van de eisprong en wat van de reuma??

Ik heb ergens gelezen dat je bij de huisarts ook bloed kan laten prikken. Volgens mij prikken ze dan twee keer in je cyclus waardoor ze kunnen zien of je een eisprong hebt gehad. Ik denk dat ik daar maar eens naar ga vragen bij de huisarts. Ivm met het erger worden van de reuma wil ik in ieder geval weten of dat dat allemaal wel goed zit. Klussen is leuk maar dan moet het ook zin hebben

groetjes

Hallo poekiemuisje,

Ja, dat geloof ik direct dat het heel moeilijk is als je een miskraam hebt gehad. Zelf heb ik het niet meegemaakt, dus dan zul je het je  nooit precies kunnen voorstellen. Ik hoop dat veel steun gehad hebt, want dat helpt vaak heel veel.

Als ik jou was zou ik ook een afspraak maken bij de ha. Daar weten ze vaak wel een oplossing te vinden. Ik zal voor je duimen dat het gauw raak is.

Succes en we kletsen vast wel vaker met elkaar op dit forum!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

Hoe is ie hier? Vanmorgen was m'n temp nog mooi hoog 37,2 dus ik ben benieuwd naar morgen (m'n nod en verjaardag).

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan