NOD rond 20 mei

He kruimeltje

Nou de laatste keer dat ik er last van had is dus 10 jaar geleden en dat was toen ik aan de pil ging.
Ik ben er dus bang voor dat het gewoon komt door het ongesteld zijn zonder pil.
Maar volgens mij duurde het toen maar 1 of 2 dagen en nu loop ik er een halve week mee.
Vandaar dat ik dinsdag toch maar even een afpraak maak bij de dokter.
Ik wil er toch maar even naar laten kijken.

Lief dat je aan mij denkt.

Liefs Petra

Hoi allemaal,

Petra wat vervelend dat je al dagen migraine hebt. Ik had dat juist tijdens het slikken van de pil en dan als ik pech had tussen de 2 en de 6 dagen lang. Als je merkt dat het elke keer zo is, kan je de avond voor je nod vvlak voor het slapen gaan 200 of 400 mg brufen (ibuprofen) nemen. Moet je even kijken hoeveel voor jou voldoende is, dat werkt namelijk migraine remmend. Zelf ben ik namelijk geen fan van de echte migraine pillen omdat daar ook slaapmiddel in zit maar ze werken wel natuurlijk. Als de brufen niet werkt neem ik er ten einde raad ook een om dan maar in slaap te vallen. Het is dan wel belangrijk om dat proberen echt een uur of 3 of 4 te slapen anders blijft het vaak hangen.
Verder ik heb tijdens die dagen ook veel kamille thee gedronken en juist niks in de trend van chocola, kaas of cafeïne gegeten of gedronken. Dit zijn zo’n beetje de standaard migraine opwekkers.
Nou, succes ermee!!! Ik ben zelf namelijk super blij dat ik na ruim 9 jaar de pil geslikt te hebben en elke maand migraine te hebben gehad tijdens de stopweek juist erg blij dat ik er eindelijk (blijkbaar) van af ben. Volgens de HA kwam de migraine door de hormoonschommelingen……

Groetjes,

Sara

Oh ja, mijn nod ligt rond de 15e.

Hoi Sara

Bedankt voor je tips,ik zal het eens uitproberen,niet geschoten is altijd mis!!!
Maar ik ben dus geen voorstander van ibruprofen,zowiezo niet van pillen net als wat jij zegt,maar als het helpt is het meegenomen.
Ik maak zowiezo dinsdag even een afspraak bij de ha dan kijk ik ook nog even wat hij zegt.
De hoofdpijn zit er nog maar als ik rustig doe is het te doen.
Moet vanmiddag gaan werken en hoop dat de vlekken dan wegblijven.
Hoofdpijn is vervelend,maar zolang de kassa kan lezen vind ik het goed.

Liefs Petra

Hallo meiden

Door mijn migraine ben ik een beetje egoistisch geweest en heb ik het alleen maar over mij zelf gehad.
Maar ik wil natuurlijk ook heel erg graag weten hoe het met jullie is.
Iemand nog leuke dingen meegemaakt?
Leuke koninginnedag gehad allemaal?
Ik heb gewerkt dus heb niet veel van koninginnedag gemerkt.

Liefs Petra

hallo allemaal  

hoe gaat het met jullie allemaal  
hier gaat alles zjin gangetje

petra hoe is het met jou al bij de dokter geweest.   en dat je het over je zelf hebt dat vind ik niet erg ik zou ook balen als ik zo veel dagen koppijn had en j emoet het er toch ergens uit gooien dus wat mij betreft je doet maar lekker, en tuurlijk leef je zelf ook met andere mee als er wat of iemand zich op dat moment niet happy voelt.

groetjes nicole

hoi hoi,

ik heb mijn nod rond de 18e en ik zit in de tweede ronde. Waarschijnlijk net als jullie zo rond vandaag of morgen m'n ei.

Hebben jullie ook het gevoel dat de tijd voorbij kruipt? het duurt nog zooooo lang voordat het de 18-20 is...en ik zou het wel aan iedereen willen vertellen dat we voor het eggie gaan...maar ja eerst nog maar eens kijken of het nu lukt....

groeten Laika

hoi hoi, ik heb mijn   nod, op 15 mei ongeveer maar het kan ook op 12 mei zijn, want ik weet mijn cyclus niet meer precies, dan is het weer 28 dagen en dan weer 29 dagen, en afgelopen maand zelfs 31 dagen, dus ik weet het eigenlijk niet meer!! ik heb afgelopen zulke buikpijn gehad dus ik denk dat ik dan mijn eisprong heb gehad?? en daar 14 dagen bij is het 13 mei , we zullen zien, veel succes allemaal, en tot snel weer,
groetjes wendy

oja ik was vergeten te zeggen dat ik in onde 28 zit, dus het mag weleens raak zijn!!! eindelijk
doei doei

Terug
Bovenaan