NOD rond 20 mei

Hey Lientje,

Dus spannende dag morgen, zou wel een mooi verjaardagskado zijn he/!
Hoe oud word je morgen??
Zal duimen voor je meid!

Liefs suus

Hallo meiden,

Ik ben een dag overtijd en heb vanmorgen met clearblue getest en deze gaf 'niet zwanger'. Ik denk zelf dat de RD eraan komen dus waarschijnlijk op naar de 8e ronde maar weer.

Hey Lientje spannend hoor, ik hoop voor jou op een mooi verjaardagscadeau! Ga je morgen ook testen dan ? .

Liefs Yvonne

Hee meiden,

Ik word morgen 28 en had nog wel zo gehoopt voor m'n 28ste, mmm, nou ik vrees van niet. Nee, ik ga morgen niet testen, mijn mannetje en ik hebben in principe de afspraak als ik overtijd ben dan een week na mijn nod testen.
Dat komt omdat mijn lichaam af en toe van die vage dingen heeft en wij inmiddels al vele testen verspeeld hebben. De temp zei de vorige keer al genoeg, op de dag van mijn nod was die al laag, dus spannend!
Dit is de tweede ronde tempen, iedere ochtend hetzelfde tijdstip ook in het weekend.

Liefs Lientje

Dat vind ik wel heeeeeel knap hoor als je nog een week kunt wachten als je nog niet ongi bent, denk niet dat ik zo  geduldig ben....
Duim voor je meid!

Ach ja, we zijn bijna een jaar bezig, al doende leert men, helaas...

Ja, dat is ook zo. Toen ik vanmorgen teste dacht ik van hij is toch negatief waarom wacht ik niet gewoon langer tot de RD komen? In het begin moest ik me inhouden om niet te vroeg te testen en nu ach...
Ik blijf nu ook gewoon wachten tot de rd komen en test ook eerst niet meer. En dan gaan we lekker door naar ronde 8.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Raar is het toch dan doe je een test en dan weet je voor je gevoel al dat het negatief is  en toch hopen dat je het fout hebt.
Misschien dat je toch te vroeg hebt getest i.v.m latere ongi vorige keer. En misschien maak je wel wat later hcg hormoon aan.
En we hadden het zo gehoopt dit keer. Voelde me dit keer anders al werd het steeds korter naar NOD dat ik het gevoel had nee niet gelukt dit keer.
Kun je zien dat het wel klopt dat je maar 20% kans op slaging hebt als je sex hebt rond je eisprong.

Groetjes sharine

Tja, life isn't easy! Maar meiden er wordt hier vaak gezegd;  geen bloed geeft moed, toch? Dus het kan nog alle kanten op en anders gaan we met z'n allen voor de volgende ronde, zucht.....

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan