Nod rond 22-10

@alison
Ja dat heb ik dus niet gedaan ?nu best wel spijt van ,want zelf heb ik ook het gevoel dat mijn eisprong al geweest is dan voor die 16ste?‍♀️
Alle testen van af die dag zijn negatief
Ik heb ook het gevoel dat die niet meer positief gaan worden ..
 
Maar het gekke is dan wel dat ik die krampen al paar dagen heb ..en lichte hoofdpijn ?‍♀️ ergens nog stiekem hoop dat ik positief ga testen ....
 
ik ben er gisterenachter gekomen dat me test positief was
vandaag nog een keer getest en nog steeds dat 2de streepje.
we hadden niet verwacht dat het al in de 2de ronde zou lukken wij hebben dan wel een donor en door middel van zelfinsemenatie, mijn partner is onvruchtbaar.
ik moest eigenlijk morgen mijn menstruatie krijgen hopelijk blijft deze weg.
ik heb de test gedaan omdat ik misselijk was en icht duizelig en zere borsten en erg moe van derest niks achteraf gezien heb ik van de innesteling 1 flinke steek gehad aan de linker kant.
ik dacht eigenlijk dat me menstruatie zou komen maar ik heb nooit geen zeren borsten tijdens mijn menstruatie
en verder dacht ik eerder aan griep omdat me temp erg hoog was/is 38.1 normaal heb ik altijd 37.5
bij de vorige maand voelde ik van alles ik was zo overtuigd dat het raak was nou mooit niet toen werd ik ongesteld
deze maand was ik er helemaal van overtuigd dat het niet raak was en dus een bingo
 
 
gebruiker10408856 gefeliciteerd! wat fijn als het zo snel lukt he! lekker gaan genieten van je zwangerschap. 
 
Bij mij lopen de test heeeel licht op, maar het zijn ook nog maar lichte testen ( logisch want mn nod is denk ik zaterdag pas) . mn borsten zijn alleen minder gevoelig dan ma en di, heb wel nog steeds lichte krampen. merk wel dat ik het echt heel spannend vind. 
hoe gaat het bij de rest? 
 
Sorry, door drukte op het werk nog niet gereageerd.
Laatste ongesteldheid op 22 september en nu gister(!!) Al ongesteld geworden op 18 oktober. Niet verwacht zo vroeg, gelukkig was ik thuis en had ik ineens erge buikkrampen..
Ineens 26 dagen ipv 30-31 van de laatste maanden (23 juli, 23 aug, 22 sept)
Maargoed we gaan weer door voor november
 
Ah wat jammer JoyceP. gek dat het dan toch ineens zo schommeld he. weet je zeker dat het je menstruatie is?
@Faye ik gebruik de normale testen van de action en die testen dus al ligt positief en lopen heeeel langzaam op. ga nu pas zaterdag weer testen. 
 
Ja, kan haast niet anders.. binnen 1 a 2 uur moeten verschonen. Sinds miskraam op 20 juni is t zo veel, niet normaal. Lengte is 2 dagen heftig, dan 2 dagen 'normaal' dan klaar. Alhoewel, de 2 vorige was: 4 dagen, 1 dag niks, dan 2 dagen alleen bruin streepje per dag.. lekkere info haha
 
Alle andere gefeliciteerd met jullie positieve test, en voor de andere nog even in spanning afwachten..
Alison dus al helemaal weer.. wat kan dat toch zijn elke keer?
 
Terug
Bovenaan