Nod rond 22-10

@alison haha geen probleem, zoveel verschillende mensen met verhalen. Menstruatie nog steeds weggebleven bij je? 
Nou ik voel me nu voorzichtig blij, vanochtend de clear blue test gedaan 1-2 zwanger. Vk gebeld, maar die was bezig met een bevalling dus zal vanmiddag terugbellen. Ben benieuwd waar de eerste afspraak is... spannend. 


@nathmagic ja onwijs lastig om jezelf niet gek te maken.. zeker als je lichaam het zo onduidelijk aangeeft. 
 
@nolamichelle gefeliciteerd!! Super fijn.
Bij mij gaat het ook goed, geen bloed te bekennen gelukkig, wordt elke dag iets blijer :) 
 
Heyy, mijn NOD is morgen als het goed is. Ik heb wel wat meegepraat in de andere groep, maar die is ondertussen zo lang? Gefeliciteerd voor de mensen met een positieve test! 
Ik wilde morgen en begin van aankomende week nog even afwachten voordat ik ga testen. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat ik wel eens zwanger kon zijn en het andere moment weet ik het zo nog niet.
Ik heb afgelopen week behoorlijk last gehad van steken in mijn buik, waardoor ik dacht dat het wel eens raak kon zijn. Maar ik had vanavond in de auto wat buikkrampen die leken op menstruatiekrampen maar die zakten heel snel weer af. Ik ben heel benieuwd en kan eigenlijk niet wachten om te testen (als ik niet ongesteld word).
 
 
@stabij morgen een spannende dag dus! Snap dat je niet wachten kan om te testen, dan heb je wat duidelijkheid. Ik had allerlei klachten zoals krampen in onderbuik, lage rugpijn en gevoelige borsten. Kortom ook alles wat k altijd had qua menstruatieklachten dus het zegt niet alles ?
 
Gefeliciteerd @NolaMichelle!
Hier helaas toch echt doorgezet, dus voor ronde 4... Lastig wel iedere keer die teleurstelling, ook al blijf je tegen jezelf zeggen dat het een jaar kan duren en dat dat normaal is. 
 
@ Stabij, spannend! heb je vandaag al een test gedaan? benieuwd naar je uitslag!
@nathsmagic, ik snap je teleurstelling. hopelijk is het je snel gegund! 
@Nolamichelle, heb jij de vk al gebeld? weet je al wanneer je de eerste echo hebt? 
 
 
Terug
Bovenaan