Nod rond 22-10

Hoi. Voor de mensen die positief testen gefeliciteerd! Ik durf niet vroeg te testen. Ben ondertussen wel klaar met de teleurstellingen. Mijn nod zou tussen gister en as zaterdag ongv moeten zijn. Wel pijnlijke borsten maar heb ik weleens vaker gehad met menstruatie. Spannende week dit dus wel! 
 
Pfff super spannend, vanochtend getest en een heel licht tweede streepje te zien. Had het graag willen uploaden, maar voel me echt een digibeet het lukt niet?. Morgenochtend weer testen en hopen dat het streepje wat donkerder word. A.s. zaterdag is mijn nod, nu de early testen van de action gebruikt.
Nog meer mensen updates? ?
 
Ik heb nu al twee keer getest, gisteren NOD, maar negatief helaas. Maar ik heb ook al twee dagen heel licht bruin.. maar menstruatie zet verder niet echt door? Ben er ook alleen achter gekomen door afvegen, want inlegkruisje is gewoon al 2 dagen wit. Beetje vreemd, iemand die dit ook had?
 
@Joycep, hahah we hebben allemaal weleens van die lekkere details toch ;) . wel herkenbaar hoor ik heb dat ook sinds mn miskraam en ook schommelende cyclus. 
Ja het is elke keer raak, maar hopelijk blijft het dus nu wel zitten. vanaf morgen kan mijn menstruatie komen,al hoop ik dat die dus volledig weg blijft. de testen zijn positief en hopelijk zaterdag een knal test. mocht mijn menstruatie toch komen dan neem ik even contact op met de verloskundige, want dan snap ik er echt niks van. ik kan persoonlijk niets meer verbeteren om het anders wel te laten slagen. we eten en drinken gezond ben sportief, normaal figuur. 
@nolamichelle, hahah mij lukt het ook nooit om een foto te uploaden. in ieder geval alvast voorzichtig gefeliciteerd! 
@ gebruiker10409005, misschien een late innestelings bloeding? als het niet doorzet zou ik zeker over een paar dagen nogmaals testen, spannend! 
 
 
vandaag nog steeds geen onngi blijf maar weg
mijn testen worden steeds donkerder nu
net de eerste afspraken gemaakt bij de verloskundigen
kan het nog net echt beseffen 
bij wie het nog niet gelukt is ik ga echt voor jullie duimen dat het snel lukt en verlies zeker de hoop niet op het moment dat je het niet verwacht is het ineens raak 
 
@nathsmagic hoe is het nu? Mocht dit zo aanhouden zou k nogmaals testen, wie weet is het een innestelingsbloeding. 


@alison haha fijn om te weten dat k niet de enige digibeet ben. Vanochtend was het streepje iets donkerder, maar nu durf nog steeds niet echt blij te zijn. Last krampjes, pijn in me onderrug en pijnlijke borsten. Kortom alles waar k ook last van heb tijdens mijn menstruatie... Hoe gaat het bij jou? 
@gebruiker wat ontzettend spannend zeg, voorzichtig gefeliciteerd. Wanneer heb je je eerste afspraak? 


Ik heb nu een clear blue test besteld met zwanger-niet zwanger, duidelijk kan dan niet ? Morgen nog een keer testen.
 
@Nolamichelle, ik heb dezelfde dingen als jij, ook dat zeurderige gevoel in mn onderbuik en rugpijn. Was vanochtend al een beetje teleurgesteld ( had ik ook toen ik zwanger was van mn zoontje, toen dacht ik ook dat het gewoon griep en menstruatie pijn was ) Heb vanochtend toch de Clear Blue test gedaan en die gaf aan : zwanger 2-3 . Ik ben dus toch wel voorzichtig blij en hopelijk gaat deze ronde eindelijk goed:) 
Ik ga de vk pas ma of dinsdag bellen, dan ben ik de eerste cruciale fase voorbij :) 
@faye en Froetie hoe gaat het met jullie? 
 
@alison wat goed! 2-3 weken, super blij voor je! Snap dat het spannend blijft omdat je de vorige keren biochemische zwangerschappen had. Vertrouwen erop dat het nu goed blijft gaan en volgende week de vk bellen!???
 
Terug
Bovenaan