Nod rond 22-10

Gefeliciteerd  alison dat is goed nieuws! 
Hier gaat alles goed hoor.
Wachten op de 1e echo en dan gaan we het allemaal weer zien of het nu wel goed mag gaan ?
 
ah bedankt voor jullie lieve reacties! ook spannend bij jullie. 
Houden jullie mij op de hoogte hoe het bij jullie verder gaat? 
@ NolaMichelle jij had de vorige ronde ook een biochemische zwangerschap toch? Heb je ook een test met indicator besteld? ben benieuwd wat hij morgen bij jou aangeeft. 
@ froetie, ja blijft zo spannend he. laat je weten hoe je eerste echo was.
 
@alison nee dit is het eerste streepje wat ik te zien heb gekregen in 6 maanden ??? Al me testen waren tot nu toe spierwit. Ik heb met indicator besteld dus morgen testen en zal ik hier wel even een update plaatsen. Hopen for the best! 
 
oh sorry, dan is dat iemand anders. dacht even dat jij dat had de vorige ronde. oh wauw, super spannend!! een streepje is in ieder geval al goed nieuws. Heel benieuwd naar je uitslag morgen :) 
 
@Alison, lief dat je er naar vraagt ?.
Net weer even een vroege test gedaan en nog steeds 2de streepje. Bij t opstaan ook beetje misselijk, maar trekt ook weer weg zo snel als t komt zeg maar. Nog een paar daagjes ? dinsdag, als er geen menstruatie is gekomen, ga ik voor een Clearblue test.
Ga jij ook een Clearblue test doen op of net na je NOD?
 
@ faye, heel spanned! nog even geduld hebben en dan heb je iets meer duidelijkheid. 
Mijn Nod kon vanaf vandaag zijn. Bij mij zei de Clear Blue vanochtend zwanger 2-3 weken dus ik ben voorzichtig hoopvol. Als er geen menstruatie komt dan bel ik ma of dinsdag de verloskundige. 
Laat je weten wat de Clear blue bij jou zegt. succes ! :)
 
@nolamichelle ja nog steeds hetzelfde... Heeel licht bloedverlies nu dag 3, maar het mag geen naam hebben. Dus ik weet het eigenlijk niet zo goed! Ik denk als het stopt, nog een test, of wachten tot het doorzet. Probeer mezelf niet te gek te maken, je lichaam kan je al zo voor de gek houden! 
 
Terug
Bovenaan