Nod rond 22 januari

Aanrader  een ovulatie  test
Wij zijn bezig met ronde 4 
Dus nornaal ook best vroeg  om daaraan te beginnen 
 
Maar ik schommel  ook van cyclus en met die testen heb ik veel meer rust 
 
 
ik heb mijn eerste NOD 22 januari! Super spannend
ik heb  ovulatietesten gedaan en  toen deze positief waren hebben we even een paar keer hard gewerkt!  
ben zo beniewd! 
 
Ik zit er met mijn hoofd nog niet zo bij Danielle, heb t weekend cursus waar ik heel zenuwachtig over kan zijn dus bleh blij als t maandag is.
Heb overigens ovulatie testen besteld bij 2-bsure maar hoop dat het een zinloze uitgave is en ik ze niet nodig zal hebben haha
 
Heb nu ook al een beetje last van gevoelige borsten, nog nooit gehad. Alleen het maagzuur blijft vooral, dat is echt niet prettig. En het veel misselijk zijn. Nog even doorbijten allemaal tot maandag!! 
 
 
 
Hallo dames, ik heb even mee gelezen in jullie topic! Fijn om het allemaal van jullie mee te maken..
ook wij hebben een kinderwens en wij zijn al bijna een jaar bezig en hebben twee miskramen gehad, laatste afgelopen zomer.. nu sinds deze maand met ovulatie testen begonnen omdat mijn cyclus ineens van 34 dagen naar 37 dagen was gegaan.. nu blijkt dat mijn eisprong ook veel later was dan ik zou denken..
 
even een vraag;
Ik was 13 tot 18 december ongesteld.
eisprong 8 januari.. volgens mijn cyclus van 37 dagen moet ik dan vrijdag ongesteld worden... of zou dit dan pas nog later zijn?
 
ik weet het momenteel even niet hihi hopelijk kunnen jullie mij helpen ☺️ Liefs
 
 
Hey joannam, 
Volgens mij is je eisprong altijd zo'n 14 dagen voor je NOD. Als je 8 januari je eisprong had is je NOD dus 22 januari. 
Dus iets langer wachten ;)
 
Hai allemaal!

Ik doe ook met jullie mee voor de 23ste! :D
Voor ons ronde 1. Ivm 18 jr pilgebruik (oktober gestopt) ben ik wel gestart met ovulatietesten, puur om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Maar na 13 dgn testen ben ik maar gestopt, geen enkele test was positief.
Echter, sinds een wk rare klachten die ik niet eerder heb gehad. Misselijk, lage onderrugpijn en gek roze "bloedverlies". Ervaren vriendinnen zeggen zeker te weten dat dit bij een zwangerschap past, ik durf er echt niet op te hopen...we wachten rustig af tot de 23 ste, alhoewel, rustig? Niet echt rustig maar dat laat ik iedereen maar geloven ;) Ik moet echt net als jullie afleiding zoeken want ik kan me zelf helemaal gek maken.
Succes voor jullie allemaal! Hopend op veel positieve testen in januari! :D
 
Terug
Bovenaan