NOD rond 22 mei

Weet even niet wat ik moet denken. 6 mei een positieve ovutest. Gister weer een ovutest gedaan ivm structuur afscheiding en die gaf een lichte streep aan. Ik heb niet altijd een streep op een ovutest want als er niks gaande is dan is die blanco wit. En als m'n ovu eraan komt loop ie mooi op en af. 
Zojuist naar de wc geweest en bij afvegen roze bloed. En redelijk wat. 2e afvegen en zat meer bloed bij. Als dit dus nu m'n menstruatie is dan is deze 2 dagen eerder.. 
 
@Silvia ik heb een redelijk normale cyclus en ook gewoon elke maand. Fijn dat de injecties wel aanslaan. 
@Kim een voorzichtige gefeliciteerd een streep is een streep dus! 
@Krokusje misschien toch een zwangerschapstest doen? Misschien is t toch een innestelingsbloeding of je menstruatie is eerder. 
 
@Irisxo heb alleen niet m'n eerste ochtendurine meer. Ik houd even in de gaten hoe t met het bloedverlies gaat en anders doe ik een test.. vaag allemaal
 
Nou, ik blijf het spannend vinden. Heb nog nooit positieve test in handen gehad, dus heb niks om het te vergelijken... voor mijn gevoel duurt het oplopen van de test veel te lang, ik verwacht eigenlijk al een knalstreep ? hopelijk blijft mijn menstruatie uit, dan kan ik morgen ziekenhuis bellen en laten bloedprikken!
 
Terug
Bovenaan