NOD rond 22 mei

Met mij gaat het goed ik ben zwanger denk ik ? 
Ik wilde gisteren een clear blue test gaan halen Marja bijna allen winkels dicht of ze hadden hem niet ?
Ik voel wel meer onderin en mijn emoties zijn ook anders.. de tranen komen snel zeg maar terwijl ik alleen maar bijvoorbeeld iets wil zeggen ?
 
Ik blijf nerveus hoor door de vorige keer maar diep van binnen voelt dit anders...?
 
@Silvia loopt erg duidelijk op hoor, super! Gefeliciteerd! ?
@Kim spannend ik hoop voor je dat t raak is!
Ik heb momenteel erg veel last van menstruatiepijn. Er is nog niks maar denk wel dat ik vandaag me menstruatie krijg helaas...
 

Kim, wat fijn dat je er in ieder geval toch een goed gevoel over hebt. Ik denk dat die spanning sowieso wel normaal is, vind het zelf ook super eng en ergens wil ik het daarom ook niet geloven. 
Balen Iris! Maar, uiteindelijk is het helemaal niet raar als het bijvoorbeeld een jaar duurt! Maar het is toch iedere maand teleurstellend. Hopelijk zit je ernaast, zet het niet door!
 
Ben net ongesteld geworden helaas dus weer door naar de volgende ronde. Ik baal er erg van en merk dat ik t steeds lastiger vind. 
Maar voor Silvia gefeliciteerd! En ik hoop dat het bij jou ook raak is Kim. 
 
Balen Iris! En het is echt heel normaal dat het iedere ronde vervelender is. Ik weet nog dat ik stopte met de pil. En naïef als ik toen nog was, had ik eigenlijk gedacht dat het wel vrij snel raak zou zijn! 
Maar, ik hoop natuurlijk nier dat het bij jou zolang duurt, bij mij heeft het ook langer geduurd dan gemiddeld. Dus houd wel hoop, want het kan echt wel :) 
 
Dankjewel Silvia! Ja ik hou hoop maar het wordt inderdaad iedere ronde vervelender. Ik ben blij voor je dat het voor jou na zo’n lange tijd raak is! Geniet er lekker van! 
 
Terug
Bovenaan