NOD Rond 25 December. Wie nog meer?

Vanmorgen een test gedaan
 Helaas wat urine over de rest van de test gekomen. 
Test geeft 2 streepjes maar kan dit komen door de urine die eroverheen is gekomen?
 
 
Nee denk het niet hoor. Zou er voor de zekerheid nog 1 doen! 
Maar ik denk dat je echt zwanger bent!! Er komen niet zomaar 2 streepjes haha 
 
Ik heb gister een positieve test gehad. Super blij. 
Nu hopen dat alles goed blijft gaan natuurlijk. Hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws!!
 
Hoi allemaal,
Mijn NOD is 26 december. Vind het weer erg spannend heb namelijke vorige maand een vroege miskraam gehad. Dus ik hoop dat mijn berekeningen kloppen deze maand. Ik moet zeggen dat ik al wel wat gevoelige borsten heb en wat misselijk ben maar dit kan natuurlijk ook komen omdat mijn ongesteldheid eraan komt. 
Ik ga wil eigenlijk vrijdag pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten een maand na de miskraam. 
Succes met wachten allemaal en geniet van de feestdagen!
 
Spannend he ERZ! Ik heb ook vorige maand een vroege miskraam gehad. Ik ga 31 december weer testen, ben benieuwd! Hoop heel erg dat het weer raak is. 
Je hoort het heel vaak, dat je na een miskraam snel zwanger bent, dus wie weet! 
 
Jaa Kimmmberly heeeel spannend! Hoop ook zo dat het raak is, kunnen we 2018 heeeel mooi beginnen!
Dat heb ik ook gehoord ja, de gyn zei tegen mijn bij de echo dat het er al erg goed uitzag en er al een eitje onderweg was, dit was een week na de miskraam. Ze zei dat we meteen aan de slag moesten gaan en dat er dan een goeie kans was. Dus dat hebben we maar gedaan haha! Nu hopen dat het raak is en goed blijft zitten deze keer!
 
Ik hoop het ook voor je! Bij mij hebben ze niet verder gekeken dan mijn baarmoeder joh! Was echt kijken of ik leeg was en weer gaan haha. Fijn dat ze bij jou wat verder heeft gekeken! Spannend, houd je ons op de hoogte? 
Ik heb een hele onregelmatige cyclus, dus ben maar weer met ovulatietesten aan de slag gegaan. Eigen 1 / 2 januari pas mijn nod. Maar ga 31 december testen, dan weet ik of ik wat drankjes mag doen met oud en nieuw, zo spannend weer! Kan niet wachten tot het zover is, heb er zelf een heel goed gevoel over dus we gaan het zien! Misschien ook omdat ik het zo graag wil! 
 
Terug
Bovenaan