NOD rond 25 februari, wie nog meer?

Hoi allemaal,

Is er al nieuws bij de meiden die nu ongeveer hun nod moeten hebben?
Ik denk zelf dat mijn nod  2 dagen later is. omdat ik de 13e pas een positieve ovu-test had.

Veel succes allemaal.

Liefs Mickey79

Hier nog steeds geen red devils
Ben zo benieuwd, kan me denk ik niet bedwingen om vanaaf niet te testen
Ben alleen weer zo bang voor de teleurstelling.......dat ik meteen van mijn (misschien onterecht aanwezig) rose wolkje word geduwd

Wanneer gaan jullie testen?????

Hoi KB80,

Ik heb me voorgenomen niet te gaan testen als ik "overtijd" ben.
De reden hiervoor is dat de kans dat ik zwanger ben erg klein is omdat we het (bijna) altijd veilig doen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je niet kan bedwingen met testen.
Dat heb ik zelf ook 1 keer meegemaakt, maar ik was gewoon te ongeduldig.
's Avonds getest, en de volgende ochtend was ik ongi.

Succes met afwachten.

Liefs Mickey 79

Ik zit te wachten op de NOD rond 28 februari. Heel spannend, want ik had laatste x hele rare menstr, 1 dag toen dag niks, nog halve dag en toen voorbij en heb ook steeds klachten, al vanaf ruim een week voor de laatste ongi. Heb toen een keer neg getest, maar de klachten blijven, dus ik vind het nu heel spannend. Wil met testen wachten tot vlg wk do. Mijn mannetje vind het zo balen als er weer een neg test in de kliko verdwijnt en zonde van 't geld steeds. Vind ik zelf eigenlijk ook, dusss... Ik doe beetje voorzichtig met wat ik nu wel / niet eet en verder zien we het dan wel. Ik hoop...   Whaa!!

Succes allemaal en ik hoop dat we straks met een heel stel jippie kunnen zeggen...

Dag allemaal, mijn nod is op 27 febr.
Spannend hoor. Nu zijn we er niet zo heel erg op gefixeerd maar het is wel steeds erg spannend of het nu wel of niet gelukt is. Ik betrap me er ook op dat je soms denkt, he voel ik me nu anders dan anders, ben ik misselijk, hoofdpijn, of wil ik dat graag voelen......     Succes voor iedereen.
Groetjes Natas

hoi hoi,

mijn nod is vandaag.
ik heb helemaal nergens last van.
de kans dat ik zwanger ben is wel klein, omdat we erg weinig geklust hebben i.v.m hernia van mijn vriend.
maar vind het wel spannend.

groetjes kwinty

hoi meiden ik heb de 26e mijn nod, en heb niet echt last van kwaaltjes die ik de andere maanden ook niet heb gehad,

dus mijn hoop is niet groot..
ben benieuwd naar jullie,

Liefs Iris

en zal duimen hoor

Terug
Bovenaan