NOD rond 27 april...wie kletst er mee?

hey mamawout wat jammer!
ga voor je duimen voor de volgende ronde !

lisa,
ik weet eigenlijk niet of mijn menstruatie regelmatig is ik had na mijn pilstopbloeding de volgende bloeding na 25 dagen en die keer erop was ik zwanger ik teste toen vrij laat positief weet niet na hoeveel dagen precies.
na de mk was ik na 5 weken ongesteld en daarna was mijn cyclus 28 dagen ga daar nu weer van uit.
maar je weet het nooit he!
mijn vriend zegt dat ik ook al wel mag testen als hij weg is vind het ook leuk om het al eerder te horen. dus ik zie wel wie weet word ik gewoon ongesteld.
jij ook heel veel succes duim voor je!!
en ook voor alle andere dames natuurlijk!

liefs suzy

He meis! (MamavWout) Balen!  Ik duim voor je dat je volgende maand beter nieuws hebt. Dikke kus!

Mamavwout: balen! Heb je al eens ovulatietesten gebruikt? Na mijn mk wist ik niet hoe mijn cyclus zou zijn en aangezien ik niet een ronde voor "niets" wilde klussen, heb ik er toen gewoon een aantal via Sensitest gekocht. Ik vond het een erg handig hulpmiddel ondanks dat ik me voorgenomen had om die dingen pas te gebruiken na een tijdje, als het wat langer zou duren. Nadeel is wel met zo'n onregelmatige cyclus van mogelijk 37 dagen dat de kans er is dat je heel lang met die testen aan de gang bent omdat je toch al op dag 11 moet beginnen met testen. Als je dan een cyclus van 37 dagen hebt, ben je toch al zo'n 12 dagen aan het testen. Maar ja, dan weet je ook meteen wanneer je het beste kunt klussen.

Suzy: dat wordt inderdaad spannend! We duimen voor elkaar. Nog een paar daagies!

Lisa

hoi dames

vrijdag is mijn nod ik heb al een week gevoelige borsten maar sinds vandaag jeuken ze ook! heeft iemand hier ervaring mee?
bij mijn vorige zwangerschap had ik wel gevoelige borsten maar dat kwam paas na mijn positieve test maar dat jeuken ken ik eigenlijk niet!

liefs suzy

Balen zeg mamawout. Volgende ronde hopelijk meer geluk!

Mijn NOD is de 29e en ik voel nog niet veel. Vorige zwangerschap was ik al vreselijk misselijk. Afwachten maar. Ben ook nog op vakantie die week. Neem in ieder geval test mee.

Sterkte met wachten allemaal!

Gevoelige borsten had ik in mijn vorige zwangerschap al voor mijn nod en dat werd toen alleen maar erger. Je hoefde er maar naar te kijken en ik had er al last van hihi.

Had toen ook af en toe last van wat jeuk maar heel zelden dus weet eigenlijk niet of dat nou echt een zwangerschapskwaal was. Ik merkte toen wel dat sommige bh's met veel kant niet lekker meer zaten en gingen irriteren/jeuken. Het was een verademing als die dan weer uit mochten hihi.    

Lisa

En.....hoe gaat het met de meiden die hun nod vandaag  hebben? Hopelijk blijft de  menstruatie uit! Ik duim voor jullie en hou ons op de hoogte!

Lisa

ja dat wou ik ook net vragen ben erg benieuwd!
duim ook voor jullie dames!

trouwens lisa ik volg je van het ene forum naar de andere heb je het in de gaten geloof dat we nu allebei erachter zitten!

liefs suzy

Terug
Bovenaan