NOD rond 27 april...wie kletst er mee?

Hoi allemaal!
Hier een van de dames die vandaag haar NOD heeft........ en waar nog geen druppeltje bloed te bekennen is.... Weet alleen niet meer wat ik moet denken. Gisteravond was ik er nog van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, want ik had erge buikpijn en ook een iets lichtroze afscheiding (sorry voor de details), maar nu is er de hele dag alweer niets aan de hand. Zelf geloof ik absoluut niet dat ik zwanger ben. Voel me namelijk niets anders dan normaal en ik zit pas in m'n 1e ronde direct na het stoppen met de pil. Weet ook helemaal niet of ik wel een cyclus van 28 dagen heb; daar ben ik wel van uit gegaan bij het uitrekenen van m'n NOD. Conclusie: afwachten nog maar even. Ik was van plan om zaterdag een test te gaan doen, maar zondag gaan we op vakantie en ALS ik nog niet ongesteld ben, ga ik misschien toch pas testen tijdens de vakantie. Ik houd jullie op de hoogte!!!
groetjes,
Kipling

Suzy: ja, klopt, we volgen elkaar inderdaad van het ene forum naar het andere. Als we elkaar nou straks ook volgen naar het zwangerforum.... ;-)

Kipling: spannend! Hou ons inderdaad maar op de hoogte. Lekker op vakantie! Ik ben jaloers....hihi. Waar ga je heen?

Lisa

Misschien laat om nog mee te kletsen, maar de titel spreekt me heel erg aan, want ik heb mijn NOD ook op 27 april.

De vorige ronde heb ik mijn eisprong van zaterdag op zondag 's nachts  gehad, omdat ik 's ochtends een rode  sliert in mijn  afscheiding had. En 2 weken later werd ik op zondagmiddag ongesteld.  
Nu heb ik  anderhalve week geleden op zaterdag aan het begin van de avond mijn eisprong gevoeld. Dus ik verwacht zondag  overdag ongesteld  te worden. Of hopelijk niet!

Ik heb wel wat kwaaltjes, zoals: misselijkheid, duizeligheid bij stilstaan, hoofdpijn, last van mijn onderrug, zeurend/brandend gevoel in mijn buik,  's nachts eruit om te plassen. Maargoed, vorige  keer  had ik ook wat klachtjes en toen ben ik ook gewoon ongesteld geworden.

Ik ben trouwens 28  jaar en  we zijn in de tweede ronde voor de tweede, we hebben al een zoontje van 6 maanden.

Groetjes Saskia      

ahhhh vandaag mijn nod, zo spannend!!!
word gek van de zenuwen !!

liefs suzy

Dag dames,
Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben 35 jaar (ahum, 36 op 8 mei) en moeder van 2 kinderen (j6 en m4) en klaar voor een derde kindje. Op 24 april jl. mijn NOD gehad voor de 1e ronde. Dus eigenlijk weet ik mijn cyclus nog niet omdat ik nog niet ongi ben geworden. Ik ga er vanuit dat het niet in een keer lukt, maar het is wel spannend. Het gevoel van ongi worden is er sinds gisteren niet meer, maar wel misselijk. Volgende week wil ik pas testen als we op ons vakantie-adres zijn, het zal of een feestvakantie worden of een troostvakantie.
Groetjes

Hoi meiden,

Welkom aan de nieuwe meiden. Het is nooit te laat om mee te kletsen!

Kipling: en?
Suzy: nog steeds niets?

Ja, ja, het begint nu echt spannend te worden! Ik merk ook dat ik wel een beetje zenuwachtig wordt. Helemaal omdat ik net gelezen heb dat de zwangerschapstest die ik in huis heb (Sensitest) al vier dagen voor de nod het hcg hormoon kan traceren. Nu ben ik natuurlijk helemaal niet meer te houden hihi. Maar goed, ik ga proberen zondag pas te testen (wordt nu wel 's ochtends ipv 's avonds denk ik hihi) maar ik weet niet of ik het vol hou!

Iemand ervaring met eerder testen dan je nod met Sensitest?

Lisa

hey lisa

nog steeds niks aan de hand.

begin steeds meer te twijfelen of ik er al een testje tegen aan zal gooien maar vind het zo zonde als ik nu test en dan straks misschien toch ongesteld word.

ben ook zeer benieuwd of er dames zijn die al vroeg een sensitest hebben gedaan met goed resultaat.

denk dat ik ze vast in huis ga halen mocht het voor niks zijn bewaar ik ze wel voor de volgende keer.

Hoi allemaal!!
Helaas, helaas, ik ben vanmiddag ongesteld geworden .
Ondanks dat dit pas de eerste ronde is voor ons, ben ik toch een beetje verdrietig. Maar we gaan vol goede moed de volgende ronde in! Hopelijk komt er dan weer een nieuw topic... Denk dat ik m'n volgende NOD heb op 24 mei!
groetjes,
Kipling

Terug
Bovenaan