NOD rond 31 mei

Mijn NOD is op 3 juni. Lange weken wachten.
Ik herken wel wat jij zegt Jalaa! Ik gooi mijn benen niet echt de lucht in, maar ik blijf wel extra lang liggen! Ik kom mijn bed niet meer uit ?
 
Haha oke ja ik blijf ook liggen sws. Hele nacht. Had net een pijmsteek in mn buik dacht ongesteld maar waren 2 steken en dat was t tot nu toe gelukkig
 
Ik had gister ook enorme steken in mijn linkerlies ? is dat herkenbaar voor iemand, zo vlak na de eisprong?
 
Hoi, ik doe mee! 
Mijn NOD is 3 juni (high five Kelj). Ronde 5, nog geen kinderen. Wachten is soms zo tergend dat ik graag af en toe hier in hetzelfde schuitje incheck.
 
 
 
Ik doe ook weer mee! NOD is 3 juni, ronde 5 voor een eerste wondertje! 
Ik had vandaag mn eisprong verwacht, maar uiteindelijk had ik afgelopen vrijdag een positieve ovu test! Ik natuurlijk heel blij dat ik op tijd begonnen was met testen! :)
 
Hoi allemaal,
Ik sluit me ook graag aan, mijn NOD is 29 mei en ik weet zeker dat ik rond 14 mei mijn eisprong heb gehad door een ovulatietest. Hebben jullie al last van dingen want ik voel helemaal niks haha ;)
Is voor ons de 2e ronde en 2e kindje. Dat wachten is inderdaad killing
 
Hoi dames
Mijn NOD is ook 31 mei. Ik zit nu op dag 18 en ik meen mij ovulatie rond dag 16 te hebben gehad. 2de ronde clomid en al 2 jaar bezig om zwanger te worden.
Ik voel zelf nog helemaal niets. Soms heel lichte krampen maar daar blijft het ook bij.
hoever in je cyclus is het normaal om symptonen te krijgen? Het liefst van ik vanaf vandaag al misselijk bij wijze van..
 
@mary hope dat zou het allemaal zoveel duidelijker maken, als je precies wist welke symptomen je krijgt en wanneer ? helaas is het voor iedereen anders en op een ander moment!
Ik zit vandaag op dag 20, er is toch al weer bijna een week voorbij na mijn eisprong ? nog 1 ruime week te gaan!
 
Terug
Bovenaan