NOD rond 31 mei

Mijn NOD 26/27 mei, 2e ronde. Wij hebben al een zoontje van bijna 10 maanden. Het mag van mij ook nog wel een paar maanden duren. Augustus/september is vroeg zat. 
 
Vannochtend getest negatief helaas. Maar heb wel iets te vroeg getest en nog geen menstruatiebuikpijn dus het kan nog !
 
Ik gebruik de testen van Sensitest. Bij mijn zoontje testte ik 4 dagen voor mijn NOD positief.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik acupunctuur gedaan om zwanger te worden (was na 2 weken zwanger) en ik moest toen ook iedere ochtend temperaturen (doen voordat je uit bed bent geweest, anaal/vaginaal en op hetzelfde tijdstip). Dat geeft wel een goed beeld van je cyclus. Hoe het precies ook alweer zat, zou ik ook moeten opzoeken, maar ik weet wel dat ik een keer had dat mijn temperatuur hoog was en dat de ochtend van mijn NOD een halve graag lager. Een half uur later werd ik ongesteld.
 
Ik gebruik de testen van Sensitest. Bij mijn zoontje testte ik 4 dagen voor mijn NOD positief.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik acupunctuur gedaan om zwanger te worden (was na 2 weken zwanger) en ik moest toen ook iedere ochtend temperaturen (doen voordat je uit bed bent geweest, anaal/vaginaal en op hetzelfde tijdstip). Dat geeft wel een goed beeld van je cyclus. Hoe het precies ook alweer zat, zou ik ook moeten opzoeken, maar ik weet wel dat ik een keer had dat mijn temperatuur hoog was en dat de ochtend van mijn NOD een halve graad lager. Een half uur later werd ik ongesteld.
 
Hoi dames,
 
Ik sluit me hier ook graag aan.
Mijn NOD is volgende week 1 juni.
Voor eerste kindje, ronde 8. 
Wachten is zo vervelend.. Ik voel van alles! Sinds de eisprong heb ik wel veel witte afscheiding. Dit heb ik nog niet eerder gehad. Sinds vandaag ook krampen. Maar ik weet ook, je lichaam kan je zo voor de gek houden  ;)
Ik heb deze ronde ovulatie testen gebruikt.
 
Ik doe ook mee op 5 juni! Het zou een leuk kado zijn voor ons 2 jarig huwelijks jubileum?
Ik heb ovu testen gebruikt, deze was op 23e positief, en ben ook in die nacht van 23 op 24 wakker geworden van een enorme steek! Moet mn eisprong zijn geweest want de volgende ochtend was mn lg piek weg op de ovutest!
3e ronde trouwens, voor het eerst ovutesten van sensitest! Vind ze heel fijn om te gebruiken, duidelijk, goedkoop.. 
 
Ik haak ook aan. NOD ook 31 mei. Nu in ronde 4 voor 2e kindje. Het lijkt alsof mijn borsten wat gevoelig zijn maar op dit moment lijk ik alles te voelen pfffff. Wachten duurt zo lang!!! 
 
Ook ik sluit aan, 31 mei. Ik vind het wachten echt heel spannend. Na jarenlang wensen en erfelijkheidsonderzoeken hebben we nu groen licht! Ik had alleen gehoopt dat mijn hoofd niet meteen full focus op baby zou springen. Succes dames!
 
Terug
Bovenaan