NOD rond 31 mei

@sanne1979 en @jalaa, hebben jullie al wat meer nieuws? Jullie NOD was dit weekend toch?
Ik heb dit weekend opeens veel meer witte afscheiding dan normaal, dit heb ik al maanden niet meer gehad. 
 
Ook ik sluit aan. 
Ovulatietest positief op 15/16 mei
Nod waarschijnlijk 30/31 mei
Steken/zeurderig buikpijn links 22 - 25 mei
Gisteren tuurstreepje sensitest 6 dagen voor nod + gevoelige borsten, met vlagen misselijk 
 
Ik had gisteren een enorme steek rechts in mijn baarmoeder. Het zou mijn innesteling kunnen zijn, maar op internet staat dat je het nauwelijks merkt. Zou het dan ook zo pijnlijk kunnen zijn? Hebben jullie een stekende pijn gevoeld?
Ik heb ook last van gevoelige borsten, maar dat is ook wel mijn normale cyclus. 
 
Hoi dames!
Ik had dus sinds mn ovulatie veel afscheiding, wat ik nog niet eerder gehad heb. Ook pijnlijke borsten (Maar dat heb ik iedere ronde wel) en sinds gister heb ik geen afscheiding en geen pijnlijke borsten meer.
Wat kan je lichaam toch raar bezig zijn!
Het wordt spannend nu.. nog een paar dagen voor iedereen.
D Roosje dat klinkt positief!!
MPvdK echt steken heb ik niet gehad. A af toe kramp achtige pijntjes.
Oké meiden ik heb advies nodig!! Ik heb gelezen dat een ovulatie test als vroege zwangerschapstest werkt.. Ik had er nog 2 thuis dus ik dacht ik gebruik er een. En een streep! Geen vette streep, maar geen streep waar je voor moet turen. Een streep dus. Hoe betrouwbaar is dit? Ik zit 3/4 dagen voor NOD.
 
Hoi dames!
Ik had dus sinds mn ovulatie veel afscheiding, wat ik nog niet eerder gehad heb. Ook pijnlijke borsten (Maar dat heb ik iedere ronde wel) en sinds gister heb ik geen afscheiding en geen pijnlijke borsten meer.
Wat kan je lichaam toch raar bezig zijn!
Het wordt spannend nu.. nog een paar dagen voor iedereen.
D Roosje dat klinkt positief!!
MPvdK echt steken heb ik niet gehad. A af toe kramp achtige pijntjes.
Oké meiden ik heb advies nodig!! Ik heb gelezen dat een ovulatie test als vroege zwangerschapstest werkt.. Ik had er nog 2 thuis dus ik dacht ik gebruik er een. En een streep! Geen vette streep, maar geen streep waar je voor moet turen. Een streep dus. Hoe betrouwbaar is dit? Ik zit 3/4 dagen voor NOD.
 
Ik sluit mij ook aan mijn NOD is op 2 juni, heb erg last van steken en krampen. Heb dit nog nooit gehad, wat duurt het wachten toch lang
 
Nu begrijp ik waarom ineens de misselijkheid en buikpijn is verdwenen. Vanmorgen een temperatuurdaling van 0,8 en ongesteld:(
 
Jammer @ D Roosje..
Hier ook ongesteld geworden afgelopen zaterdag. Ik dacht eigenlijk mijn NOD morgen te hebben maar dit was pas de 2e ronde na de pil dus nog beetje aan het acllimatiseren denk ik.
 
 
Terug
Bovenaan