NOD rond 31 mei

@d Roosje, balen ? als bij mij de pijn in mijn borsten af neemt, dan weet ik dat ik bijna ongesteld word. Echt balen dan ? maar daarna weer vol goede moed verder hè! Ik ga er van uit dat het goed komt ??
@moniquev ik weet het niet zo goed met de ovulatietest, maar pas op dat je jezelf niet te gek maakt! Een teleurstelling kan daarna zo groot zijn. Nog even volhouden tot je NOD! Jij hebt nu niet meer last van je borsten en van de vele afscheiding? Ik heb echt voor het eerst zoveel afscheiding. 
 
 
Balen Roosje en Sandujour!
Kelj nee mn afscheiding is weg en behalve dat mn borsten er VOL zijn doen ze niet zeer meer. Maar.. wel goed nieuws!! Ik had nog een cb met plusje liggen en ik kreeg een plus.. Ik had gelukkig mn urine opgevangen en ben toen snel naar de drogist gegaan om nog een gewone en een cb digital te halen. De gewone gaf ook een plus en de digital na laaaaang wachten ZWANGER! Pas toen ik dat zag staan kon ik het geloven haha.
 
Hoi allemaal,
Ik haak ook even in op dit gesprek  zelf zou ik afgelopen vrijdag 25 mei ongesteld moeten worden. Dit bleef uit en gisteren, maandag 28 mei, een zwangerschapstest gedaan (zo’n goedkope van de action, iemand daar toevallig ervaring mee?). Helaas was de test negatief:( 
Nu een dag verder en nog steeds niks. Lichte krampen maar een stuk lichter dan anders bij mijn ongesteldheid. En een beetje moe maar verder geen klachten of kwaaltjes waarvan ik denk: JA! Ik ga ervan uit dat ik deze week ongesteld ga worden en zo niet dan test ik pas eind van de week. Mocht ik echt zwanger zijn dan ben ik dat dan ook nog wel haha. Weet gewoon niet zeker of 25 mei echt mijn NOD was.
Voor ons is dit overigens nog maar ronde 2. Na gestopt te zijn met de pil had ik een cyclus van 30 dagen. Ik kan dus nog geen regelmaat aangeven aangezien dit nog maar ronde 2 is. Dus zou nu zomaar een langere cyclus kunnen hebben. We wachten het nog maar rustig af. Maar man wat is dat wachten zenuwslopend (nu al haha)
Gefeliciteerd aan allen die er achter zijn dat ze zwanger zijn!:) 
 
Moniquerv super super super gefeliciteerd! Geniet ervan! Houd je ons nog even op de hoogte? :)
Mijn afscheiding is ook weg, ik begon er al een beetje van te balen. Maar dit geeft weer hoop. Spannend!
 
Bedankt meiden!! Het is heeeeel gek hoor. Ik snap altijd dat andere meiden zwanger worden, maar dat het nu bij mij is? Haha.
Ik blijf hier wel hangen hoor, benieuwd hoe het met jullie gaat! :)
MPvdK ja inderdaad, ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan